Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kan dere se Hotel Cæsar episodene før de har vært på tv? Lastet dem ned?

6158909[/snapback]

Man kan betale for å se det på Nett-tv gjennom tv2.no. Da får man tilbud om å se morgendagens episode en dag i forveien.

Man kan blant annet velge å betale 30kr i uken gjennom mobilregning/kontantkort.

Lenke til kommentar

Så nettopp tirsdagsepisoden.

 

 

For en herlig episode! Godt å se Julian få skikkelig som fortjent. Når politiet tok Svein først, tenkte jeg bare "Å nei! :dontgetit: ". Men heldigivs var jo Benedicte der og forklarte alt.

 

Jeg var skeptisk de første episodene denne sesongen, når alt var så nytt og merkelig og alt det der, men jeg må si at noen av de siste episodene nå er litt av Cæsar på sitt beste. Nå er det faktisk sånn at jeg virkelig nesten ikke kan vente til neste episode. Og sånn har det ikke alltid vært, serien har hatt sine kjedelige perioder også. Synd det snart er sommerpause.

Lenke til kommentar
Så nettopp tirsdagsepisoden.

 

 

For en herlig episode! Godt å se Julian få skikkelig som fortjent. Når politiet tok Svein først, tenkte jeg bare "Å nei! :dontgetit: ". Men heldigivs var jo Benedicte der og forklarte alt.

 

Jeg var skeptisk de første episodene denne sesongen, når alt var så nytt og merkelig og alt det der, men jeg må si at noen av de siste episodene nå er litt av Cæsar på sitt beste. Nå er det faktisk sånn at jeg virkelig nesten ikke kan vente til neste episode. Og sånn har det ikke alltid vært, serien har hatt sine kjedelige perioder også. Synd det snart er sommerpause.

6159168[/snapback]

 

Enig, nå sitter jeg å venter på hver episode.

Lenke til kommentar

Såg onsdagsepisoden.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Vel, helvettet fortsetter for Benedicte... Politiet frifinner Julian, han sender melding til Benedicte om at "Herr Appelsin stikker innom"
Endret av Johan123321
Lenke til kommentar
Såg onsdagsepisoden.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Vel, helvettet fortsetter for Benedicte... Politiet frifinner Julian, han sender melding til Benedicte om at "Herr Appelsin stikker innom"

6161128[/snapback]

 

 

"Hagla og jeg stikker innom en dag. Klem fra herr Appelsin."

 

 

:ermm:

Lenke til kommentar

 

I slutten av episoden i morgen, får benedicte en SMS fra han, om at han vil bruke hagla

Så da sier det seg vel sjøl hvem som prøver å drepe svein.

 

det er altså Julian, IKKE Rolv som folk påstår.

 

 

6164161[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det er nok Rolf gutten min. Drapsmannen går ikke for å drepe Svein, han dreper mange.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...