Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så morgendagens episode nettopp selv...

 

 

Og jeg blir så sinna! Ikke fordi Scott og Julie ble eid for det fortjente de, men på grunn av den talen til Julie, hun er så skrekkelig! Hater hu bare mer og mer.

 

Visste det for så vidt at hun ikke hadde skiftet side med en gang de startet, Astrid så for selvsikker ut når hun så på Julie og når noen er så sikre på å vinne noe i en serie eller film, da taper de garantert. (For at man skal få store reaksjoner)

 

Men Nadia, rocker ja! Lurer dog på om hun har noen baktanker med det hele, det har hun sikkert også, men det får nå tiden vise.

 

Men si meg, ble jo ikke noe skyting på generalforsamlingen, skulle ikke det skje noe dramatisk i dag da?

 

Lenke til kommentar
Fortell gjerne mer, Nevnarion. :)

6129128[/snapback]

 

Haha, så du liker å bli spoilet? :p

 

Vel, en journalist spurte jo Julie og Nadia hva de syntes om at begge to var kandidater til konsernsjefstillingen, og hvem det ville bli, og da sa Julie at det ville de komme tilbake til når kabalen var lagt. Dette hadde Scott tidligere gitt Nadia beskjed om å si, så dermed skjønte Nadia hva Scott hadde gjort. Julie var først ut til å stemme, og ga sin stemme til Scott. Deretter kom Nadia og ga sin stemme til Astrid, noe som dermed gir Anker-Hansen konsernet tilbake. Julie er neppe lite populær hos familien etter dette, så nå har hun driti seg ut. Scott ble jo selvsagt rasende og angrep nesten Nadia, noen han sikkert også hadde gjort hadde det ikke vært for at noen stoppet ham. Og Nadia nærmest bare lo ham opp i trynet. Det var helt underbart å se Scott få som fortjent.

 

 

Angående skytingen

 

Så skjer den om en uke, sesongavslutningen fredag 26. mai. Da går Rolv amok med hagle

 

 

Dæven nå er jeg engasjert. :wee:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Ellers synes jeg storm er litt morsom! :) Litt dårlig skuespiller i begynnelsen, men synes han har tatt seg sammen nå! Hva skjedde med DÆPHNY egentlig? Har ikke fulgt med de siste ukene, ble hun tatt for det hun gjorde med hunden til Thea?

6128674[/snapback]

 

Hun har nå blitt kastet ut av huset. Hun var vist ikke velkommen etter at hun prøvde å drepe Thea!

 

Like så greit spør du meg - hun var aldri noe snill/grei! :mad::ermm:

Lenke til kommentar
Ellers synes jeg storm er litt morsom! :) Litt dårlig skuespiller i begynnelsen, men synes han har tatt seg sammen nå! Hva skjedde med DÆPHNY egentlig? Har ikke fulgt med de siste ukene, ble hun tatt for det hun gjorde med hunden til Thea?

6128674[/snapback]

 

Hun har nå blitt kastet ut av huset. Hun var vist ikke velkommen etter at hun prøvde å drepe Thea!

 

Like så greit spør du meg - hun var aldri noe snill/grei! :mad::ermm:

6132806[/snapback]

Prøvde hun å drepe Thea? Det har ikke jeg fått med meg :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...