Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!

Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

• Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132

Anbefalte innlegg

Da Astrid prøvde å få Juni til å sovne på sofaen forleden dag, sov Juni et lite øyeblikk, og våknet med å si hagle/hagleskudd.

Litt teori fra min side:

Såvidt vi vet kommer det en mann med hagle og dreper etter 90 dager, og hvem er det som har en hagle i boden? Det er heller ikke så fjernt at Julian skyter Svein, siden denne personen har vært hans roadie.

6050977[/snapback]

Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på...

6051244[/snapback]

Vel, vi så jo for noen episoder sia at Julian hadde en hagle i kjellern. Kom på samme tanke jeg og.

6051337[/snapback]

Daim! det har jeg ikke tenkt på :hmm:

Men det med hagla i kjellern.. det kan jo ha vært en trussel :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hagle.. Var vel ikke det som ble brukt som våpen mot hotellet? Husker ikke helt, men skuddene kom vel kjapt? Har ikke hagler max 2 skudd?

6051909[/snapback]

Vel, den B-2-1 hagla i cs skyter vel flere en to skudd av gangen! Mange hagler som skyter fult av skudd (er vel ikke akkurat skudd som brukes?)

Endret av Smallville
Lenke til kommentar

Fra TV2 sin tvguide, for de som vil vite hva som skjer i sesongavslutningen av Hotel Cæsar

Dramatisk Cæsarslutt

I sesongens siste episode av "Hotel Cæsar" går Rolv berserk på hotellet med hagle.

Ved sesongstarten i januar fikk vi noen glimt av hva som skjer i kveldens dramatiske Cæsar-episode. Juni drømmer at Rolv skal gå amok på hotellet med en hagle. Hun ringer hotellet for å advare dem, men det er for sent.

Svein rekker ikke avgjøre om han skal ta Junis advarsel alvorlig eller ikke, før Rolv kommer inn i lobbyen og skyter vilt rundt seg. Han skyter seg videre inn på restaurant Cleo, for så å ta turen opp i kontorkorridorene. Scott kommer etter hvert stormende til, og lurer på hva som skjer. Rolv skyter mot ham, og tvinger ham med seg opp på taket...

Etter kveldens dramatiske sesongavslutning tar "Hotel Cæsar" pause frem til midten av august.

TV 2 fredag 26. mai kl. 19:30

Lenke til kommentar
Fra TV2 sin tvguide, for de som vil vite hva som skjer i sesongavslutningen av Hotel Cæsar

Dramatisk Cæsarslutt

I sesongens siste episode av "Hotel Cæsar" går Rolv berserk på hotellet med hagle.

Ved sesongstarten i januar fikk vi noen glimt av hva som skjer i kveldens dramatiske Cæsar-episode. Juni drømmer at Rolv skal gå amok på hotellet med en hagle. Hun ringer hotellet for å advare dem, men det er for sent.

Svein rekker ikke avgjøre om han skal ta Junis advarsel alvorlig eller ikke, før Rolv kommer inn i lobbyen og skyter vilt rundt seg. Han skyter seg videre inn på restaurant Cleo, for så å ta turen opp i kontorkorridorene. Scott kommer etter hvert stormende til, og lurer på hva som skjer. Rolv skyter mot ham, og tvinger ham med seg opp på taket...

Etter kveldens dramatiske sesongavslutning tar "Hotel Cæsar" pause frem til midten av august.

TV 2 fredag 26. mai kl. 19:30

6052260[/snapback]

Hvorfor måtte det være Rolv! Liker Julian og Appelsinen bedre! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Svein er en av de få "old-boysa" som har vært med gjennom veldig lang tid. Hvordan var det han kom inn i serien igjen?

6056971[/snapback]

Svein kom inn i serien ganske tidlig, når søsteren Ninni og Georg skulle gifte seg. Så var han borte en periode igjen, når han satt i arresten, men så kom han tilbake når Ninni ga han en plass i styret, og siden har han vært på hotellet.

Lenke til kommentar

Haha så mandagens episode på web-tv nå, beste jeg har sett når ..

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

..han barnevern fyren er på rommet med hun Thea eller hva hun heter. Så vil hun ikke snakke, så spør han: "Skal vi leke en lek eller? Jeg kan være pappa, også kan du..."

Så stoppern opp.. genialt

:!:

Lenke til kommentar
Haha så mandagens episode på web-tv nå, beste jeg har sett når ..

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

..han barnevern fyren er på rommet med hun Thea eller hva hun heter. Så vil hun ikke snakke, så spør han: "Skal vi leke en lek eller? Jeg kan være pappa, også kan du..."

Så stoppern opp.. genialt

:!:

6058504[/snapback]

:!: Genialt :!:

Lenke til kommentar
Men hagle.. Var vel ikke det som ble brukt som våpen mot hotellet? Husker ikke helt, men skuddene kom vel kjapt? Har ikke hagler max 2 skudd?

6051909[/snapback]

Vel, den B-2-1 hagla i cs skyter vel flere en to skudd av gangen! Mange hagler som skyter fult av skudd (er vel ikke akkurat skudd som brukes?)

6051919[/snapback]

men noen som har lest at dette kommer til og skje? eller om det bare er en av de ville drømmene til juni :!:

Lenke til kommentar

Så Julian skamslår Benedicte i det han sier "bøy deg over sofaen"? Tror jeg hadde funnet noe stort, tung og hardt og drept han i det han kom ut fra toalettet igjen, hadde jeg vært Benedicte.

Jeg trodde kanskje han skulle ha seg noe i det han sa "bøy deg over sofaen", jeg. At han kom til å voldta henne.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Så Julian skamslår Benedicte i det han sier "bøy deg over sofaen"? Tror jeg hadde funnet noe stort, tung og hardt og drept han i det han kom ut fra toalettet igjen, hadde jeg vært Benedicte.

Jeg trodde kanskje han skulle ha seg noe i det han sa "bøy deg over sofaen", jeg. At han kom til å voldta henne.

6061563[/snapback]

Når jeg så det på reklamen, trodde jeg også det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...