Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Men Hans Herman Rosenkrantz er ikke ute etter å skade Anker-Hansen-familien. Han tror rett og slett at det er noe godt i Cathrine, og at hun vil gjøre opp for seg.

Det jeg derimot ser for meg kan skje, er at Cathrine og Hans Herman gifter seg, og etter en stund så sørger "noen" for at Hans Herman dør på mystisk vis, etter at Cathrine selvsagt har sørget for at hun arver alt, og vips så sitter hun med hele kaka igjen. Vi har jo sett at hun har vært villig til å la folk dø tidligere (hennes egen far).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hans Herman som er så opptatt av familieverdier har da hatt både kone og datter i familiemiddagene der Goggen har blitt tvunget til å delta? Og så er plutselig Cathrine hans "elskede"? I så fall er han superfalsk dobbeltmoralist og troende til hva som helst.

 

Eller husker jeg feil om kona - er han enkemann? Hvis han var gift, hadde vel Eva ikke spurt hvem den "elskede" han sendte blomster til er, men tatt det for gift at det var kona?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg følger ikke med, men husker Linn Fylke og Victoria i kjellern-plottet siden søster alltid så på det hjemme.

 

Og også hvor morsomt det var når Victoria kom tilbake fra USA som hippie-jente med rastafletter i håret og alltid stive brystvorter uten BH under gensern.

 

Liksom, "se på meg, jeg er blitt voksen i USA og kan gå uten BH hele dagen"

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 1 år senere...
  • 4 måneder senere...
Gjest Bruker-292501

Det samme har jeg lurt på fra det øyeblikket hun satte foten sin på hotellet. Tror hun har vært med før men husker ikke hvem hun isåfall spilte. Argh hater å ikke husker hvor jeg har sett noen

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Bruker-292501

 

Det samme har jeg lurt på fra det øyeblikket hun satte foten sin på hotellet. Tror hun har vært med før men husker ikke hvem hun isåfall spilte. Argh hater å ikke husker hvor jeg har sett noen

Hun var programleder på Sonen for noen år siden :). Husker det såvidt at hun var med.

 

Ja fant det ut etterhvert, hun lesbiske kjæresten henne i virkeligheten som også var med på sonen var også med på noen cæsar episoder:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...