Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!

Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

• Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det irriterte meg litt at ikke Benedicte bare tok ungen og stakk av i gårsdagens episode. Hun stod heller og pakket sekken hans og ba han ta med tannbørste. De kunne jo bare løpt ut døren. Dagens episode har jeg ikke tenkt til å se etter at jeg så reklamen for den. Begynner å bli for voldsomt for meg. Kjenner at det faktisk går litt inn på meg.

Lenke til kommentar
Det irriterte meg litt at ikke Benedicte bare tok ungen og stakk av i gårsdagens episode. Hun stod heller og pakket sekken hans og ba han ta med tannbørste. De kunne jo bare løpt ut døren. Dagens episode har jeg ikke tenkt til å se etter at jeg så reklamen for den. Begynner å bli for voldsomt for meg. Kjenner at det faktisk går litt inn på meg.

6025892[/snapback]

Ja, jeg er enig i at Benedicte kunne gjort mer for å komme seg unna.

Hvis du har opplevd lignende, eller kjenner til slike episoder som det som skjer med Benedicte nå, kan det bli litt sterkt ja. Men ellers vil jeg si at det er langt innenfor det som er akseptert på TV i den sendetiden. Hotel Cæsar har vært verre før, til tider.

Lenke til kommentar

Jeg ble lurt trill rundt av Julian, det var noe med han, men at han var slem, det trodde jeg ikke. Tenkte kanskje han hadde problemer med et eller annet, men ikke med seg selv...

Blir gal av dæfne, håper hun forsvinner asap.

Juni styrer på :D

Er spent på hva som skjer videre med Rolf Og Scott, håper Rolf slipper fri og rævkjører Scott lr.no. Likte Rolv så godt før.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Jeg ble lurt trill rundt av Julian, det var noe med han, men at han var slem, det trodde jeg ikke. Tenkte kanskje han hadde problemer med et eller annet, men ikke med seg selv...

Er spent på hva som skjer videre med Rolf Og Scott, håper Rolf slipper fri og rævkjører Scott lr.no. Likte Rolv så godt før.

6030769[/snapback]

Jeg ble også rundlurt av Julian i starten. Trodde virkelig på han, og så viser han seg å være skikkelig psykopat. :no:

Lenke til kommentar

6030769[/snapback]

Jeg ble også rundlurt av Julian i starten. Trodde virkelig på han, og så viser han seg å være skikkelig psykopat. :no:

6030850[/snapback]

Sikkert fordi han egentlig ikke er en psykopat, men en skuespiller ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...