Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!

Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

• Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132

Anbefalte innlegg

Hest i stua, nå synes jeg Pelle og Svein har tatt det litt for langt, ikke morsomt lenger.

Enig... Synes Svein har tapa seg litt og jeg, da, selv om han alltid har vært blant mine favoritter - Juni er dronninga :D

da har man bare en sjanse for å få med seg episodene

Hørt om web-tv?

Tv2 Sumo redder dagen min. Sitter på jobb og ser Cæsar hver dag :D

Men det koster jo :thumbdown: Vil se det gratis jeg! :tease:

Jeg ser hotel cæsar hver dag på tv2sumo, og det er graits! Bare send SUMO til 1984, så får man en gratis gavekode som varer i 24 timer :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser hotel cæsar hver dag på tv2sumo, og det er graits! Bare send SUMO til 1984, så får man en gratis gavekode som varer i 24 timer :D

Kan man gjøre det mange ganger, eller må man skaffe seg nytt telefonnummer for hver gang? Og når man har fått gavekoden, er 24 timer nok tid til å finne fram til riktig sted på TV2s imponerende dårlige websider? ;)

Lenke til kommentar

Alt virker negativt nå for tiden.

Julie kunne ikke få barn og gifter seg i proforma ekteskap og har derfor endelig fått muligheten til å adoptere og alt er derfor bra i livet hennes.

Så blir hun gravid med kontaktpersonen for adoptivdatteren.

Og sier derfor fra seg retten å adoptere for å velge sitt eget barn.

Når Julie forteller barnefaren at hun er gravid,vil ikke han ha noe med hun (eller) barnet å gjøre.

Og senere mister hun barnet.

Men så til en annen sak:

Jens August mister foreldreretten til Datteren.

Det blir problemer mellom Cecilie og Storm.pga.hun tok abort for å reise til afrika uten å si det til han.

Poenget mitt er at alt er negativt på hotellet nå for tiden

og jeg finner utrolig frustrerende.

Hva mener du?

Lenke til kommentar

Hva var det han der Holger Tombola eller hva han nå het (Jarl Goli som slesk tysk selger av hoteller) spytta ut på slutten av dagens episode? Jeg trodde først han hadde bitt av seg tunga, men jeg spolte tilbake for høre om han sa "scheisse" eller "seise", og det hørtes ut som han fortsatt snakka noenlunde normalt... :p

Lenke til kommentar

Kan man gjøre det mange ganger, eller må man skaffe seg nytt telefonnummer for hver gang? Og når man har fått gavekoden, er 24 timer nok tid til å finne fram til riktig sted på TV2s imponerende dårlige websider? ;)

Det er en kode pr tlfnr.. Jeg pleier bare å spørre andre om de kan sende for meg jeg, så funker det bra =) Har brukt 10 koder eller noe sånt jeg ;p

http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=17 <-- Rett inn på Hotel Cæsar ^^

Lenke til kommentar

Vi har da folk til sånt!

Men ellers synes jeg Cæsar er bra på psykologi og mellommenneskelige ting for tida. Særlig handlingen omkring Bea: Da hun snakket ut med Pelle, og da hun sa det hun sa til Horst Jenka foran Juni, Eva og Cathrine var det ikke mye såpekliss, men bra gjennomtenkt manus.

Lenke til kommentar

I fjor en gang ble MC Oslo kontaktet av Cæsar, for en av karakterene i serien skulle kjøpe motorsykkel. Svigerfaren min, som er salgssjef der, skulle være selger og greier. Men de valgte å ikke spille inn motorsykkelkjøpet der likevel, siden de ville ha et litt mer sjuskete utseende.

Det artige er at jeg tippet det skulle være Jens August som skulle kjøpe motorsykkel, selv om det var vill gjetning.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hva heter den butikken Bea handlet på, der klærne kostet så mye, og hvor hun fikk skjerfet til 1800,- på kjøpet siden hun handlet der ?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...