Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!

Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

• Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132

Anbefalte innlegg

Ja, samme med Kjetil Bjerkedal, som også har vært med i mange saker. Det artigste er jo at han spilte samme kar i Familiesagaen de syv søstre.

Nevnarion: De fleste saker og ting som er mulig å skje, har allerede skjedd, det har du rett i. Jeg syns likevel ikke at Jens August og Liv-saken er så utrolig spennende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker veldig godt at de tar inn igjen Turid Vant ja, som nevnt har hun vært med tidligere. Positivt. :)

Mikachu: Jeg er enig med deg i at vinglingen mellom Jens August og Liv har gått altfor langt, og jeg håper det får et endelig resultat snart.

Spoiler hentet fra tv-guiden:

Onsdag neste uke frir Jens August til Liv, og de gifter seg samme dag.

Lenke til kommentar

Det var litt av en picnic på operataket. Levende musikk, frieri, og prest klar til å gjøre en vielse. Jeg hadde virkelig trodd at Liv ville sagt nei. Menmen, det gode med det er vel at her var det ikke tid til verken særeie eller andre kontrakter, så etterhvert blir Liland-søsknene en mektig eier i konsernet...

Lenke til kommentar

Det frieriet og bryllupet på taket var jo virkelig søtt og sjarmerende. Veldig positivt overrasket over hele scenen, mye fordi jeg virkelig trodde på Jens August når han fortalte Liv hva hun følte. Thumbs up :)

Blir spennende å se hva som skjer nå når Hove våkner. Har en mistankte om at Cathrine kommer alle andre i forkjøpet og gjør en slutt på ham før han får avslørt henne.

Lenke til kommentar
Tror han er død. Lurer på hva han gjorde i firenze :hmm:

Hove har jo tidligere hatt større tillit til legen sin i Italia enn til norsk helsevesen, så det overrasker ikke at han dro dit. Men det kan jo være en avledningsmanøver, kanskje han sitter hos advokaten sin og skriver nytt testamente.

Lenke til kommentar

Siden å dra til Italia var viktigere enn å endre testamentet sitt (om vi skal tro han advokaten Cathrine snakket med), så lurer jeg veldig på hva det var. Har en liten mistanke om at Hove ikke er død, men at han enten kommer tilbake til testamentsopplesning, eller at han barer faker døden sin og blir værende i Italia. Han er hvertfall typen til å gjøre det. Er ikke første gang han bare stikker av til Italia uten å si ifra på forhånd. Per Christian Ellefsen har jo sluttet i serien, så Tom Ivar Hove skal ut nå til jul uansett, men hvis vi ikke får se visuelle beviser på at han faktisk er død, så holder jo det alle dører åpne for et spektakulært comeback i fremtiden (akkurat som med Jens August).

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Siden å dra til Italia var viktigere enn å endre testamentet sitt (om vi skal tro han advokaten Cathrine snakket med), så lurer jeg veldig på hva det var. Har en liten mistanke om at Hove ikke er død, men at han enten kommer tilbake til testamentsopplesning, eller at han barer faker døden sin og blir værende i Italia. Han er hvertfall typen til å gjøre det. Er ikke første gang han bare stikker av til Italia uten å si ifra på forhånd. Per Christian Ellefsen har jo sluttet i serien, så Tom Ivar Hove skal ut nå til jul uansett, men hvis vi ikke får se visuelle beviser på at han faktisk er død, så holder jo det alle dører åpne for et spektakulært comeback i fremtiden (akkurat som med Jens August).

Sannsynligheten for at advokaten Cathrine snakket med løy er jo også tilstede. Tviler på at han er villig til å la Cathrine overta halve aksjeposten hans, tror nok det er duket for endel overraskelser når testamentet leses opp.

Tror heller ikke at Hove er død, men som du sier at det er duket for et comeback i fremtiden. Om det blir med Ellefsen som skuespiller eller ikker er umulig å si.

Når det gjelder disse italienerne som skal dukke opp i Hoves bisettelse, så kan det jo tenkes at de skal overta hans post i Anker Hansen-konsernet. Det hadde jo gitt litt aciton inn i serien om noen italienere sammen med Cesilie hadde blitt hovedaksjonærer.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...