Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at han får en ny stilling etter dette her. med mindre hun blir soft, for hun er ikke akkurat kjent for det ;O Kan bare gå to veier"Roy: Jeg beklager for det der i går, var ikke meningen" "Cath:Det går greit roy det var bare.../ Jeg klarer ikke å jobbe med ansatte som prøver.." .. høhø..

 

Men kan jo hende at han blir med fram til julaften .

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Hotellet skal kanskje rives, og blir de tatt for korrupsjon mister de all troverdighet og det er kroken på døra for Anker-Hansen-konsernet. Joda, det kan være en exit-strategi, for å kunne slutte serien en eller annen gang mellom nå og 2018. Eller det er litt problemer de selvsagt klarer seg gjennom, etter litt dramatikk.

Lenke til kommentar
Hotellet blir aldri og rives, Astri blir og kjør stolen over dem som gjør det isåfall..

 

Do ikke skrive veldig gått Norge.

E ser ein å/og-feil to plassa, men eillers e det heilt grei nordnorsk.

 

Jeg har bodd så lenge sørpå, at det hender jeg stusser på den bruken av å bli, jeg også. Blir de å rive hotellet, sier mange nordpå, mens søringer vil si kommer de til å rive hotellet, eller blir hotellet revet. Det verste jeg har hørt er Blir du å gå hjem snart? Det er en selvmotsigelse, så jeg svarte Enten blir jeg, eller så går jeg hjem. :)

 

Nåvel, nok norsk. Til topic: Hva plager vaktmesteren, Viggo? Hvem var det han traff i resepsjonen? En bror eller noe, som klager over at han ikke har vært på morens gravplass? Hva ligger bakom dette, har han drept mora si?

Lenke til kommentar
Hotellet blir aldri og rives, Astri blir og kjør stolen over dem som gjør det isåfall..

 

Do ikke skrive veldig gått Norge.

 

Ååååååååååå, hvor jeg ELSKER Cæsar! :yes:

 

 

Norsk! Ikke Norge. Ikke do heller, men du.

 

 

weeeeeeeee, men OT.. så er jeg glad for at roy er borte.

 

 

EDIT: Hvorfor bruker dere Xeqtr's sitt bilde eller han som fotograferte bildet? haha, lavmål.

Krysse over navnet i paint er bare enda mer tragisk. ;p Så kanskje du veit, så er alle de papirene som ligger rundt der.. CS-relatert, ikke noe webuvikling etc.. HAHA.

 

Hvis det ikke er det bilde som er av Jørgen(xeqtr) så er det fortsatt latterlig mtp dere tegner over navnet/nicket og ansikte

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Hotellet blir aldri og rives, Astri blir og kjør stolen over dem som gjør det isåfall..

 

Do ikke skrive veldig gått Norge.

 

Ååååååååååå, hvor jeg ELSKER Cæsar! :yes:

 

 

Norsk! Ikke Norge. Ikke do heller, men du.

 

 

weeeeeeeee, men OT.. så er jeg glad for at roy er borte.

 

 

EDIT: Hvorfor bruker dere Xeqtr's sitt bilde eller han som fotograferte bildet? haha, lavmål.

Krysse over navnet i paint er bare enda mer tragisk. ;p Så kanskje du veit, så er alle de papirene som ligger rundt der.. CS-relatert, ikke noe webuvikling etc.. HAHA.

 

Hvis det ikke er det bilde som er av Jørgen(xeqtr) så er det fortsatt latterlig mtp dere tegner over navnet/nicket og ansikte

Ironi er en fin bil...:)

 

Er fornøyd med at Roy er ute, og håper han blir det en stund...

Var litt morsomt rett før han dro, " Ikke tro du får noen klem av meg, ass!" ;P

Lenke til kommentar
Hotellet blir aldri og rives, Astri blir og kjør stolen over dem som gjør det isåfall..

 

Do ikke skrive veldig gått Norge.

 

Ååååååååååå, hvor jeg ELSKER Cæsar! :yes:

 

 

Norsk! Ikke Norge. Ikke do heller, men du.

 

 

weeeeeeeee, men OT.. så er jeg glad for at roy er borte.

 

 

EDIT: Hvorfor bruker dere Xeqtr's sitt bilde eller han som fotograferte bildet? haha, lavmål.

Krysse over navnet i paint er bare enda mer tragisk. ;p Så kanskje du veit, så er alle de papirene som ligger rundt der.. CS-relatert, ikke noe webuvikling etc.. HAHA.

 

Hvis det ikke er det bilde som er av Jørgen(xeqtr) så er det fortsatt latterlig mtp dere tegner over navnet/nicket og ansikte

Ironi er en fin bil... :)

 

Er fornøyd med at Roy er ute, og håper han blir det en stund...

Var litt morsomt rett før han dro, " Ikke tro du får noen klem av meg, ass!" ;P

 

 

Eh, tror du ikke jeg så det eller. Ellers så hadde jeg ikke tastet "weeeee"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...