Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!

Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

• Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå syns jeg de begynner bevege seg på ting jeg ikke syns noe særlig om. Dyreplageri er et ømt tema for mange av oss, og det å putte hunden i ovnen er helt forkastelig. Tv eller ei! Selvfølgelig ble ikke hunden skadet og alt det der, men mange unge mennesker ser på Cæsar og snapper opp ting de ser. Syns ikke de skal gi folk ideer om sånt.

Det med Benedicte er jo også helt forferdelig og veldig mange har det sånn. Håper de vinkler det på den måten at Benedicte ikke godtar en unnskyldning og melder han og at han får straff.

Dessverre har de to ringer ved navnene sine på introen, og jeg frykter at de blir sammen og kanskje tilogmed gifter seg. :no:

Lenke til kommentar
Tvilsomt, i og med at Julian skal ut av serien innen sommern er over....

Enig i at den hunde-episoden var litt vel drøy... Sjuke sjuke kjerring... Fikser ikke hu lenger ass! Stygg er'a og!

6006206[/snapback]

Han skal slutte med innspilling av episoder ja, men han blir å se på skjermen en god stund utover høsten også tenker jeg. De fleste av de som har sentrale roller i serien, har kontrakter på ett år, hvilket betyr at Julian sikkert blir til over jul.

Lenke til kommentar
Synes det var verre det med Benedicte, jeg.

6005921[/snapback]

Ja det var heller ikke bra, glemte det helt av etter det med hunden, dyreplageri i filmer\serier pleier ofte gå mer innpå meg, siden det ikke er så vanlig. Ja jeg lurer også på hvorfor de er to ringer i introen, jeg nekter og tro at Benedicte er så svak og tilgir han, og at de gifter seg.

Lenke til kommentar
Ja det er veldig godt mulig, men hun kommer ikke til og tilgi tror jeg :) Stakkar Benedicte, har vært et ræva love life lately :|

6009283[/snapback]

Jeg tror ikke, og jeg håper ikke hun tilgir. Det ville ikke vært likt henne hvertfall. Hun har veldig vanskelig for det, og er veldig bestemt.

Og ja, Benedicte har alltid vært uheldig med menn. Synd på henne for det syns jeg, hadde håpet hun endelig kunne funnet noen riktig for henne.

Lenke til kommentar
Nå syns jeg de begynner bevege seg på ting jeg ikke syns noe særlig om. Dyreplageri er et ømt tema for mange av oss, og det å putte hunden i ovnen er helt forkastelig. Tv eller ei! Selvfølgelig ble ikke hunden skadet og alt det der, men mange unge mennesker ser på Cæsar og snapper opp ting de ser. Syns ikke de skal gi folk ideer om sånt.

Det med Benedicte er jo også helt forferdelig og veldig mange har det sånn. Håper de vinkler det på den måten at Benedicte ikke godtar en unnskyldning og melder han og at han får straff.

Dessverre har de to ringer ved navnene sine på introen, og jeg frykter at de blir sammen og kanskje tilogmed gifter seg.  :no:

6006170[/snapback]

Helt enig angående det med hunden. Det kunne de spart seg for. Ble kvalm når jeg så det. :mad:

Lenke til kommentar

Enig angående hunden jeg og. Men dette med Benedicte syns jeg ikke "går over streken". Minner litt om Linn Fylke og Juni. Det ser ikke ut som om Julian gir seg heller, han har visstnok en hagle i boden...

Endret av Johan123321
Lenke til kommentar
Ca 20min igjen til neste episode! :w00t:

Tipper at Daphne får seg en på trynet, hvis Thea presterer å kaste fra seg all møkka hun har fått i seg fra psychobitcha!

6022921[/snapback]

Så nettopp morgendagens episode på webtv (siden jeg ikke får sett den i morgen)

Vet snart ikke hvem som er verst av Daphne og Julian. Julian er jo helt syk i hodet, blir bare verre og verre for hver episode. Men man kan jo si det samme om Daphne

Lenke til kommentar

Tipper at Daphne får seg en på trynet, hvis Thea presterer å kaste fra seg all møkka hun har fått i seg fra psychobitcha!

6022921[/snapback]

Vet snart ikke hvem som er verst av Daphne og Julian. Julian er jo helt syk i hodet, blir bare verre og verre for hver episode. Men man kan jo si det samme om Daphne

6023507[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

De sakene han gjorde var helt syke. Drive å slå Benedice med en appelsin i en sokk :no:
Lenke til kommentar

6022921[/snapback]

6023507[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

De sakene han gjorde var helt syke. Drive å slå Benedice med en appelsin i en sokk :no:

6023853[/snapback]

Julian tar jo helt av, ja! Men jeg syns Benedicte oppfører seg _litt_ pinglete. Ikke det at det "ikke er noen farlig situasjon", men hun kunne gjort mer for å komme seg vekk fra Julian? Han bruker vel Carlos som pressmiddel da, så...

Nå ser det nesten ut som om vi trenger en spoilertråd her :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...