Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!

Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

• Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaa så kipt da, men jeg leste en gang, tror det var i se&hør at marianne skulle dø av kreft og forsvinne(noe man ofte gjør når man dør), men i stedet overlevde hun og flyttet, jaja 2sider av samme sak. Er ikke overrasket at Daphne og Julian forsvinner, må jo bli busted sometime. Synd med Rolf\v og Scott :\, egentlig med Eva og faren også.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

haha det går da ikke:P men serien er mye dårligere nå ja! skikkelig 14'tiss faktor nå.. men det er det kanskje fra før og?

men hater hun dafne eller daffeny eller no over alt på jord!! får meg nesten til å slutte å se på det!

Lenke til kommentar
Da ser jeg på Cæsar for første gang på en stund..

Daphne driver på med storm ?

Svein med kjønnssykdommer ?

5980289[/snapback]

Daphne prøver å friste Storm til å gjøre ting som å ta på henne osv. så hun kan gå å si til han storebroren at storm gjorde d.

Lenke til kommentar

Jepp. Hun er skikkelig provoserende og stygg :p

Husker for en tid tilbake, hvor gamle damer ikke greide å skille mellom tvserie og virkelighet. Tipper det går noen gamle damer og blonde berter og hater hun Mona og Scott nå. Haha.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Det var det vel heller ingen tvil om (hvis du har sett audition). Hotel Cæsar-folkene var egentlig litt i tvil om han kom til å klare å holde seg "nedpå jorden" nok. Han har en dyster fortid som adhd-unge og mobbeoffer, såvidt jeg husker.

5984341[/snapback]

Ja, han er nok litt sånn Storm-type privat også. Tenkte det når jeg så "jakten på en cæsarstjerne", at han ville være perfekt for rollen, fordi han nesten er den karakteren han spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...