Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!

Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

• Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir kjedelig uten Vilde. Er jo ingen "barn" igjen nå. Liv og Storm er dritkjedelig å se på. Savner Storm slik han var før.

Veldig synd at Vilde slutter nå..

Enig at Storm har blitt en dott i det siste,

var mye gøyere da han bøffa biler med vin til en mill i, for så å kjøre den inn i en fjellvegg eller rane banker...

Storm kommer btw til P3morgen i morra...

Endret av Deila
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne ha Storm tilbake slik han var på sitt verste, men jeg nøyer meg med hvem som helst som kan stelle i stand litt trøbbel. Nå for tiden er det fint lite som skjer jeg har noe interesse av. Liv og Marius er idioter uten noen som helst innvirkning på noen andre eller serien generelt, og Roy er bare kjedelig. Pelle var kul en stund, men han glir mer og mer over i en kjedelig taper-rolle. Jensy, Juni og Storm surrer rundt med sitt uten egentlig å gjøre noe som helst, og Julie er bare en kjedelig dramaqueen. Hva så om hun er eller ikke er gravid? Jeg kunne ikke brydd meg mindre uansett om hun ender opp med trillinger eller aldri kan bli gravid. Hove kan i teorien lage litt bråk, men jeg tviler. Nadia er svært ubetydelig for serien, og Eva har vi ikke sett noe til på en god stund uten at jeg har lagt særlig merke til at hun var borte i første omgang. Jeg fikk med meg at hun kom tilbake, man la ikke merke til at hun dro. :)

Med mindre vi får en sesongavslutning med en skikkelig cliffhanger tviler jeg på at jeg gidder se noe særlig av neste sesong.

Lenke til kommentar
Det er vel av blandede følelser Storm griner.

vil tro det ja, han spiller nok bare tøff når han sender henne på dør og han hadde vel aldri trodd hun skulle gå så langt så det kom vel som et sjokk for han.

pelle derimot det var dagens komishow lol..

Lenke til kommentar
Vår kjære Roy sier jo at hun kan begynne å spise igjenn.

Er ikke sikkert hun har fortalt det til Roy, hvis hun ikke klarte å ta abort.. Men i morgen er hun vel ute av serien uansett. Men håper VIRKELIG Svein kommer tilbake. Selv om han ikke har laget så mye styr de siste årene, er han så KUL :D

Lenke til kommentar

Stemmer at Vilde har sin siste episode i morgen ja. Så om hun har tatt abort eller ikke får vi nok ikke noe sikkert svar på. Hvertfall ikke i denne omgang. Derimot åpner jo dette for at Vilde kan komme tilbake om noen år, med en større Gjert, og det som viser seg å være enten Storm eller Jens August sin sønn/datter. Dette kunne nok skapt mye intriger, så jeg må si jeg liker tanken.

Svein kommer nok tilbake snart skal dere se. Syns han har vært borte lenge nok nå (over en måned). Men er ikke sikkert det skjer før til høsten. Vilde sier jo at hun bare skal besøke Gjertrud og Svein, men det ender vel med at Svein kommer tilbake og forteller at Vilde bestemte seg for å bli der.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Samtidig har de ødelagt karakteren såpass mye at det blir greit å få henne bort litt. Men syns hun godt kunne gjøre comeback om et år eller to.

Også spent på hva slags rolle Roy får fremover. Om han forsvinner når Svein kommer tilbake, eller om de velger å beholde ham der som fast karakter til høsten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...