Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!

Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

• Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida, følger med på web-tv jeg vettu, ligger en dag foran vanlig tv ;)

5919269[/snapback]

Finnes metoder slik at man ligger 2-3 forran :p

5925159[/snapback]

Åssen da?

5926643[/snapback]

Ja... Hvordan?

5926725[/snapback]

Vel, tror ikke slikt er veldig lovlig, men kan jo hinte til at det finnes MMS-linker som kan finnes.

Lenke til kommentar

trodde at de folka som skulle angripe hotellet skulle komme nå jeg siden juni har så mange drømmer:P

men tror ikke det er blom fordi juni sier jo "svein pass deg" og hvis blom hadde dratt hadde det vært for å skyte rolv og scott.. eller scott nå da..

men kan være rosenkrans siden han er litt gærn :p

Lenke til kommentar
Jeg følte litt med på cæsar før , men så sluttet jeg og se det. Nå i det siste har jeg sett et par episoder , og må si det er helt latterlig. Var mye bedre før i tiden. Bare jeg som synest det ?

5959994[/snapback]

Kan det være fordi du ikke har fulgt med i serien i det siste?

5960048[/snapback]

Nei det tror jeg faktisk ikke.

Lenke til kommentar

Tror nok det er en del folk som har fallet fra etter Cæsar byttet til karakter, men tror også det kan interessere nye folk. Men jeg ville ikke dømt cæsar etter et par episoder, men jeg likte det også bedre før, men det er på en måte litt kulere nå :)

Men jeg har gått glipp av noen episoder, som vanlig, så jeg lurer på hva som skjedde etter Rol sa han skulle til syden og leve livet? Husker Scott skulle si til Rolv at han hadde sparken, men så slapp han. Hva skjedde etterpå? Hvorfor stakk ikke Rolv av alikevel? Var det bare en spøk? :)

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Tror nok det er en del folk som har fallet fra etter Cæsar byttet til karakter, men tror også det kan interessere nye folk. Men jeg ville ikke dømt cæsar etter et par episoder, men jeg likte det også bedre før, men det er på en måte litt kulere nå :)

Men jeg har gått glipp av noen episoder, som vanlig, så jeg lurer på hva som skjedde etter Rol sa han skulle til syden og leve livet? Husker Scott skulle si til Rolv at han hadde sparken, men så slapp han. Hva skjedde etterpå? Hvorfor stakk ikke Rolv av alikevel? Var det bare en spøk? :)

5960595[/snapback]

Det var jo fordi eva snakket med han... Hun sa at alle bare ville blir kvitt han, og at folka sto og lo av han og sånt...

Rolf svarte at han dreit i det; han skulle på ferie MED lønn...

Så påpekte eva at scott da betalte han for å forsvinne, og spurte hvordan det føltes... Da ombestemte rolf seg...

Haha veldig bra! Håper Rolv tar en fryktelig hevn på Scott, men Rolv forsvinner vel igjen fra serien? :(

5961047[/snapback]

Ja.. Disse forsvinner etterhvert:

Rolf, Scott, Eva, Hans Fredrik, Julian og Daphne...

Endret av azzman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...