Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!

Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

• Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, han Pelle ordner fælt.. Han gjør jo så godt han kan, men det går jo aldri bra alikevel. Men endelig så fikk han pult da.. Hehe.. :D

Syns Vilde er stokk dum, herregud. Men sånn det skal være.. Jeg ser kun på det da jeg er hjemme.. Gidder ikke å følge slavisk med.

Lenke til kommentar
Hva er det som har skjedd mellom guri høyer og juni før?

Juni og Guri traff hverandre når Juni begynte å jobbe for Christian Borchman. Siden Juni og Christian etterhvert fant tonen, ble dette et problem for Guri, som var forelsket i Christian. Hun forsøkte regelrett å sabotere for Juni, og når dette ble avslørt ble det naturlig nok rabalder. Juni og Guri skværet opp etterhvert, og forsøkte å jobbe sammen igjen, men det skjærte seg også da (noe vi så i flashbacket i siste episode). De er bare to personer som rett og slett ikke fungerer sammen. :p

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Pelle fikk henne med hjem (til Sveins leilighet) og løy om at han var alene hjemme hele kvelden. Han hadde selvsagt planlagt og lagt til rette for at Svein kom til å komme hjem og oppdage dem, når de var i full gang. Og vel, de hadde seg på gulvet, men problemet var at det var Vilde som kom hjem først. Hun ble forskrekka, og Pelle klarte å lire av seg at "det var ikke du som skulle komme hjem nå, det var Svein", og da skjønte selvsagt Belinda at han hadde planlagt det, så da gikk det som det måtte gå. :p

Lenke til kommentar
Jeg er så lei av hele Vilde nå. Mas, gnål, syting og grining. Tipper hun angrer når hun våkner opp med Storm etter festen de hadde.

Godt å være tilbake i denne tråden etter et avbrekk på godt over et halvt år.

Enig der, jeg pleier å kalle hun "bitch" fortiden..

Lenke til kommentar

Det er ingen som kan måle seg med plagsomheten til Fabian! Å så glad eg er for athan stakk. Men no begynner Pelle sakte men sikkert å ta over den rollen.

Men hva skjer med Marius no da? Ikke har han penger til platekontrakt, ikke har han stipend... Kanskje han kan utpresse Jens August?

Lenke til kommentar
Men hva skjer med Marius no da? Ikke har han penger til platekontrakt, ikke har han stipend... Kanskje han kan utpresse Jens August?

Jeg tipper det blir Jens August som truer Marius på en eller annen måte. Det virker som Jens August liker å få det som han vil, så det tror jeg han får nå også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...