Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HeiHei, ville bare informere om at jeg legger ut klipp og vignetter fra Hotel Cæsar på YouTube: http://youtube.com/user/olejo123

Legger ut både nye og gamle klipp ; )

 

 

Yay, kan du legge ut da Rolv går amok på hotellet :p ?

 

Edit: bare glem det, så du hadde lagt den ut ;)

 

Hehe xD Har lagt ut 2 videoer fra da Rolv gikk amok :p Savner den tia så veldig, håper noe slikt kan skje igjen!

Lenke til kommentar

Og hva var det som skjedde med Jens August i kveld?

 

Og ellers - hva skjedde med han Fredrikssons Fabrik-fyren som var sammen med Julie?

 

Og hvordan forsvant Benedicte "hun som ikke har noen reell tilknytning til noen andre i Hotel Cæsar men som merkelig nok har greid å bli værende i serien i evig tid omtrent" Brubak? Sist jeg så var før jul da Oscar kom på besøk.

Endret av bellad76
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oppdatering av denne sesongen så langt:

 

* Jens August og Eva stakk som kjent av til Brown Islands med alle pengene, så hele Cæsar imperiet ble konkurs. Det holdt i to episoder, før JA kom tilbake til hotellet, sa han angret og alle (unntatt Juni) aksepterte unnskyldningen og lot ham få være sjefen.

 

* JA og Eva har den der kontrakten som gjør at Eva får halvparten av alt JA eier om han er utro en gang til eller han vil skilles. Det ville han, så Eva skulle få halvparten - dvs kr 200.000, da han har overført resten til imperiet. Dette var imidlertidlig ikke så lurt, for Astri gav de fire barnebarna hele imperiet. Det gjør at JA eier 25% av hele imperiet, noe som er betydelig mer penger enn kjipe 200.000.

 

* For å gjøre JA/Eva kaoset komplett har Eva gått med på å skilles, men tok JA tilbake da han "angret dypt". JA på sin side ville ha Eva tilbake for å slippe å betale halvparten av alt han eier. Eva fant ut at han har arvet, så hun krever en skillsmisse. JA får selvsagt panikk, men ser en mulighet til å unnslippe om Eva er utro. Hun på sin side er mer eller mindre interesset i Marius (Idol-Gaute). Han på sin side er ikke uinteressert heller fordi han så henne i BH-en. Ja, han er faktisk så stor idiot.

 

* Juni sluttet og startet et konsulentfirma sammen med Nadia, og første kontrakt var med hotell-giganten Tom Ivar Hove (dvs Per Christian Ellefsen, aka Elling). Hun angret seg derimot og gikk tilbake til hotellet.

 

* Hove foreslo en fusjon mellom de to store imperiene for å bli det største hotellimperiet i Europa, noe Cæsar-gjengen ikke likte så veldig i starten. Men dette er jo en såpeserie, så vi vet jo alle hvordan det kommer til å gå. ;)

 

* Julie er gravid, men med hvem?

 

* Marius er sparket ut av leiligheten fordi faren hans nekter å betale husleien hans om han ikke slutter med musikertullet og får en bedre jobb. For tiden bor Marius hos Storm og Liv (som han for øvrig er forelsket i).

 

* Pelle har fått sparken som vaktmester fordi han bare sov på jobben og ikke gadd gjøre en dritt. Han fikk ny jobb som pikkolo eller noe sånt, så lenge det varer. Han har fremdeles ikke fått seg dame, selv om han gikk på sjekkekurs. Derimot har han fått en vanvittig idiotisk parykk. Jeg synes synd på han som spiller ham.

 

* Viggo er ny vaktmester, men aner ingenting om ham da jeg gikk glipp av "intro episoden" hans. Han og Juni er ikke akkurat venner, men man vet jo alle at det er kort vei fra hat til kjærlighet, og når de to er gift i virkeligheten skjer det vel noe snart, tenker jeg. ;)

 

* Det gjør det nok kanskje med Juni og Hove også, sannsynligvis. De er gamle kjente, og det er logisk at de begynner noe romantisk siden de for såvidt ikke liker hverandre mer enn Juni og Viggo. Hun er for øvrig den som er mest negativ til et samarbeid mellom de to imperiene, så i kjent såpestil skifter vel alle mening etterhvert.

 

* Astri er fremdels "the godmother" selv om hun ikke eier noe som helst i imperiet lengre. Det er bare et tidsspørsmål før noen finner et hestehode i sengen eller endelig skyter henne. Jeg gleder meg til hun endelig forlater serien for godt.

 

Godt mulig jeg har glemt noe, men dette er det viktigste.

Lenke til kommentar
* Astri er fremdels "the godmother" selv om hun ikke eier noe som helst i imperiet lengre. Det er bare et tidsspørsmål før noen finner et hestehode i sengen eller endelig skyter henne. Jeg gleder meg til hun endelig forlater serien for godt.

 

Hun eier 4 prosent eller noe enda da :whistle:

Lenke til kommentar

Hun gav de fire barnebarna 25% hver, så blir ikke det 104%? Men uansett, de eier 96& og hun 4%, så hvorfor skal hun liksom styre alt med jernhånd? Det blir bare patetisk. Her har JA sakte men sikkert stjålet alt imperiet eier og bygd et gigantisk ferieparadis for seg selv, og stakk av mens de andre satt igjen som konkurs. Han brydde seg ikke en dritt om dem, men da gamla ville ha ham tilbake kom han krypende som en patetisk rotte. Jeg synes det var seriens lavmål hittil, og den har vært svært dårlig til tider. ;) Don't go against the family, Jens August... :(

Lenke til kommentar

Men så er det jo problemet at det er en såpeserie. Hadde det vært Jonas hadde det ikke vært noe problem siden han ikke kommer tilbake med det første. (ellers hadde han vært med i introen). Ikke tar hun abort heller, ellers ville det ikke vært noe poeng å bringe opp graviditeten i første omgang. Min teori er at faren fremdeles er med i serien, men hvem? Det er spørsmålet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...