Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Var det noen klipp ifra Hotel Cæsar(-innspilling) når han ble diskutert som rollen "Marius"? :p;)

 

Det vi fikk se av Marius:

 

 

Han tar jobb som bartender, vi fikk se ham prate med Storm, deretter med Vilde (som viste seg å nå jobbe i skjønnhetssalongen). I det han entret hotellet, ble han nærmest slått ned av Pelle med en stige, måtte dukke unna, og holdt på å velte statuen av Georg.

I en annen scene så vi ham sitte på personalrommet og spille gitar. Storm kom inn og sa "Marius..."

 

Ja, jeg så det på TV 2 Sumo nå. Hysterisk morsomt det med Marius og Pelle!

 

NÅ føler jeg faktisk at Hotel Cæsar går tilbake der hvor det hører hjemme. Dette jeg har ventet på! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg liker det at Eva har ett så godt grep på Jens August. Synes egentlig at J.A. får som fortjent.

Ellers så synes jeg at Liv bare er utrolig dum, men har kanskje nå forstått hvordan J.A. er..

Nå har vi jo tidligere diskutert er rollene forandrer seg brått støtt og stadig, og det er jo det som har skjedd her. Eva har alltid være den litt dumme og naive, og Jens August har alltid vært smart og hatt løsninger, generelt full kontroll.

Nå ligger jo Jens August helt flat for Eva.

Lenke til kommentar

Clubcaesar.no har nå kommet med utfyllende informasjon om de tre nye karakterene som er bekreftet vil komme inn i serien våren 2008:

 

 

 

Per Christian Ellefsen skal spille forretningsmannen Tom Ivar Hove. Hove er en pertentlig, dannet og pent antrukket mann.

Hove tok sin utdannelse i økonomi i Italia. Han kom tilbake til Norge hvor han jobbet lenge i en større hotellkjede før han satte kursen tilbake til Italia hvor han startet sin egen hotellkjede – Rucola kjeden. Rucola-kjeden er hotellens Lidl. Den har i de senere år ekspandert, mye være takket deres grønne profil (den grønne profilen er egentlig et skalkeskjul for å spare penger). Han kommer til Norge for å etablere.

Hove har veldig sans for økonomi og gode forretninger. Hans forretningstalent tar han gjerne med seg i sitt privatliv – han liker kvalitet, men liker ikke å betale full pris for dette. For Hove er det viktig å gjøre en god deal – uansett sum. For ham er alle kjøp en forhandling – og han går som regel ”seirende” ut til slutt. I utgangspunktet kan det se ut til at han gir seg i en forhandling, men i det lange løp vet Hove at han vil tjene på dealen.

Han er en energisk og kreativ person som etterhvert blir et rusk i øyet for Anker-Hansen konsernet.

 

 

Nils Ole Oftebro skal spille Viggo Hauge. Viggo blir sett på som en ”skikkelig” mann. Han har vært til sjøs i mange år og har virkelig sett de 7 hav. Viggo er rufsete av utseende, han snakker rett fra levra og står for det han mener.

Han har ingen respekt for autoriteter eller andre ”viktige” mennesker i samfunnet. Det som betyr noe er hvordan du er, hvordan du oppfører deg og hvordan du behandler dine medmennesker. Noe av det verste Viggo vet er folk som tror de er noe og forventer å bli behandlet deretter. For Viggo er det viktig at man behandler hverandre med respekt. Selv om Viggo mener å ha et åpent sinn, (det finnes duster i alle samfunnslag) så har han nok noe fordommer mot det øvrige sjiktet i samfunnet (men dette vil han ikke innrømme).

Viggo er en rastløs sjel – han må være fri. Det å stifte familie eller binde seg til én kvinne er noe han aldri kan gjøre. Viggo må kunne pakke sekken og dra på timen.

Viggo bor i båt og elsker sjøen – det er der han finner roen. Dessverre må han noen ganger gå i land for å tjene til livets opphold, da jobber han mye for å tjene nok til å kunne reise ut med båten igjen. Det er slik han kommer til Hotel Cæsar – han oppsøker sin gamle venn Svein, som han jobbet sammen med på Horten-Moss fergen en sommer for lenge, lenge siden. Møtet med Hotel Cæsar og særlig Juni, vil sette Viggo på mang en prøve.

 

 

Gaute Ormåsen skal spille Marius Nordheim. Marius er en ny ungdomskarakter som lever og ånder for musikken. Hans største drøm er å få gitt ut musikken sin. Han er en snill, søt og positiv ung mann som trekkes mellom drømmen sin og foreldrenes forventninger. Faren hans er advokat og ønsker at Marius også skal bli jurist. Marius hopper av studiene og mister sin økonomiske støtte hjemmefra. Han blir derfor nødt til å ta seg jobb på Cæsar for å tjene penger til livets opphold.

 

 

Mine kommentarer:

 

Syns Per Christian Ellefsen sin rollekarakter virker meget spennende, og siden jeg også har veldig sans for skuespilleren så kan det bli bra. :) Denne karakteren vil helt sikkert skape mye intriger i Astrids planer om å bli verdens største hotellkjede.

 

Når det gjelder Nils Ole Oftebro så er jeg fortsatt skeptisk til at han skal komme inn i serien igjen som en ny karakter. Mange vil nok huske ham fra noen år tilbake når han spilte Terje Ryen, Junis terapeut på Fjellbekk. Syns det blir feil at dette bare skal glemmes. Menmen. Syns det er gøy at de gir han en grunn til å komme inn i serien hvertfall, nemlig at han kjenner Svein fra før. Ellers så høres karakteren ut som en kopi av Cato Halvorsen, en arbeidertype som har null respekt for folka på toppen. Med andre ord ikke noe vi ikke har sett før, men det kan likevel tilføre handlingen mye bra.

 

Gaute Ormåsens karakter er også spennende, men det gjenstår å se hvor mye til skuespiller han er. Men det vil tiden vise. Karakteren er hvertfall av typen som det har vært litt mangel på i det siste, altså folk som jobber nede på gulvet.

 

Lenke til kommentar

 

Oi, så artig at Per Christian Ellefsen skal inn i serien. :) Er enig med Nevnarion, tror nok de fleste husker Nils Ole Oftebro som Junis terapeut. Jeg har egentlig slutta å se på cæsar, men tror kanskje jeg skal begynne på igjen.

 

 

Edit: la inn spoiler.

Endret av dagr0z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...