Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hahaha ja... Hva skjer med Eva?!

Men jeg skjønner ikke....Hvorfor kunne ikke bare Jens August helt fra begynnelsen av si at han skulle bygge hotellimperium på Brown Islands..? Hva var liksom så hemmelig med det., viss han kunne tjene store penger på det...?

Endret av Schnell
Lenke til kommentar
hahaha ja... Hva skjer med Eva?!

Men jeg skjønner ikke....Hvorfor kunne ikke bare Jens August helt fra begynnelsen av si at han skulle bygge hotellimperium på Brown Islands..? Hva var liksom så hemmelig med det., viss han kunne tjene store penger på det...?

Hadde konsernet bygd det, ville konsernet tjent penger. Jens August ville bygge paradiset sitt ved penger han ikke la ut med selv, og samtidig tjene alle pengene selv (og sikkert presidenten på Brown Island).

Lenke til kommentar

Det hadde jo blitt stor turistrøm og sånnt nedover der, og så klart ville de andre styremdlemmene til slutt oppdagt at det var de som eide hotellene.. Og sansynligvis ville de blitt litt oppdaterte om tilstanden på BI ,siden de tross alt donerte 5 % (eller det ble vel mer?) av pengene til konserenet, så de ville jo sett at det bare ble byggd masse hoteller og ikke skoler og sykehus og sånn.......

Lenke til kommentar
Det hadde jo blitt stor turistrøm og sånnt nedover der, og så klart ville de andre styremdlemmene til slutt oppdagt at det var de som eide hotellene.. Og sansynligvis ville de blitt litt oppdaterte om tilstanden på BI ,siden de tross alt donerte 5 % (eller det ble vel mer?) av pengene til konserenet, så de ville jo sett at det bare ble byggd masse hoteller og ikke skoler og sykehus og sånn.......

Men det ville ikke vært konsernet som eide det, og alt gikk uansett via presidentet - så det er nok presidentet som ville frontet og dekket det hele.

Lenke til kommentar
Et par nye personer som kommer inn i serien på nyåret:

 

 

 

Den kjente "Elling"-skuespilleren Per Christian Ellefsen (53) er for tiden opptatt med "Hotell Cæsar"-innspillinger.

 

For i de nyeste episodene, som kommer på tv-skjermen i februar-mars til neste år, spiller han nemlig forretningsmannen Tom Ivar Hove.

 

Også skuespiller Nils Ole Oftebro (62), som er gift med Cæsar-stjernen Anette Hoff, sjekker inn på hotellet.

Han spiller en eks-sjømann som nå er vaktmester.

 

Link

 

Akkurat den siste der reagerer jeg litt på. Nils Ole Oftebro har jo spilt i serien flere ganger tidligere, men da en annen rolle som Terje Ryen, Junis terapeut på Fjellbekk. Syns det blir litt teit at han plutselig skal være en annen.

 

Det ble nå bekreftet på 'Fredag' på TV2

Lenke til kommentar
HAHAHAAHA OMG!.!,.!!11!1! SHIBA VAR MANN lol. Det kan jo bare skje i HC. lurer på om Pelle visste det

 

men faen! jeg hade håpet juni og falsen fant sammen igjen men så er han og nadia på g!! faen ass!jeg syns synd på Juni

yesss Fabian blir! :D

Jeg veit!

Jeg bare...Ô.Ô' ÆÆÆÆÆÆSJ, Magnus og Nadia.

Herregud så fælt og ekkelt...

Endret av Trouble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...