Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig, føler at dem er på sitt gamle spor igjen :)

Nja.. ikke helt..

 

Det er ikke spenning i serien, da..

Louise og Fabian har dritt elendig mening med hotellet.

 

Louise = Talerør for en gammel dame, og har hengt etter Magnus i over 65 episoder.

Fabian = Vimser rundt på hotellet og gjør på.. ingenting av interesse..

 

I tillegg er det TOLV stykker som jobber i kontorlandskapet, og bare tre som jobber på "gulvet".

 

Jobber på GULVET: Pelle, Svein og Liv.

Jobber i kontorlandskapet: Storm, Juni, Julie, Jonas, Eva, Jens August, Benedicte, Nadia, Magnus Falsen, Fabian (på en måte), Louise Fassbinder OG Astrid Anker-Hansen.

 

I tillegg fokuseres omtrent de som jobber "på gulvet" ikke noe som helst på.

Pelle og Svein driver på med den forbanna ungen i vær episode, og Liv går rundt å skriver på bok.

 

I 2006 likte jeg Liv's rollekarakter da hun var en mye mer interessant karakter. Da hadde hun bulumi, muste foreldrene sine OG måtte ta seg av lillesøster i tillegg til at familien Liland måtte holde ut med den onde Daphne og pengetrøbbel.

 

Problemet til Cæsar er dette:

- ALL FOR FÅ KARAKTERER SOM JOBBER PÅ GULVET!! Nesten aldri samtaler blant ansatte "på gulvet" lenger, og når det først er, er det nesten bare mellom Pelle og Storm, eller Storm og Vilde. BLÆ!!

- ALL FOR MANGE SOM JOBBER I KONTORLANDSKAPET! 12 av 16 stykker! Går det an, liksom?

- Bånd/følelser til/for de nyeste karakterene! Fabian, Louise og Jonas! Wtf liksom? Det er bare fram og tilbake, gørr og kjedsomhet hele veien der..

Lenke til kommentar

Jeg er enig i det du skriver TheDuckMan, men jeg synes Fabien er rå :p . Og jeg begynner å bli temmelig lei Louis, men tror de snart runder av det Magnus -Louise tullet nå siden Louise endelig har avslørt sine følelser og Magnus har avist henne. hehehe.

Jonas og er faen så treig å se på!

 

Andre ting som kunne gjort HC bedre:

- Jens Audust kunne klippet håret sitt

-JA(jens august altså) kan reise tilbake til den øde øya si og bli der!

-JA kan slutte å være så bitchy

-Liv kan drite i å være så irriterende

-Jonas og Julie kan reise ut å redde verden eller noe,isteden for å kjede Hc-seere med sitt skvip

-Nå for Wirtual windows se til og komme seg i produksjon snart!!

-Pelle bør få extentions eller en bedre tupè, eller rett og slett abre være skalla

-Som nevnt tidligere, FLERe folk som jobber på gulvet!

-Flere ungdommer, det er jo faktisk bare Storm, Vilde og Liv som er unge nå og de oppfører seg jo som de var 50 år. Utenom Liv kanskje men hun er bare irriterende

Lenke til kommentar
Jeg er enig i det du skriver TheDuckMan, men jeg synes Fabien er rå :p . Og jeg begynner å bli temmelig lei Louis, men tror de snart runder av det Magnus -Louise tullet nå siden Louise endelig har avslørt sine følelser og Magnus har avist henne. hehehe.

Jonas og er faen så treig å se på!

 

Andre ting som kunne gjort HC bedre:

- Jens Audust kunne klippet håret sitt

-JA(jens august altså) kan reise tilbake til den øde øya si og bli der!

-JA kan slutte å være så bitchy

-Liv kan drite i å være så irriterende

-Jonas og Julie kan reise ut å redde verden eller noe,isteden for å kjede Hc-seere med sitt skvip

-Nå for Wirtual windows se til og komme seg i produksjon snart!!

-Pelle bør få extentions eller en bedre tupè, eller rett og slett abre være skalla

-Som nevnt tidligere, FLERe folk som jobber på gulvet!

-Flere ungdommer, det er jo faktisk bare Storm, Vilde og Liv som er unge nå og de oppfører seg jo som de var 50 år. Utenom Liv kanskje men hun er bare irriterende

 

Mhm. Det jeg også tenke på.. MANGE FLER UNGDOMMER!

 

Vi trenger nye karakterer som f.eks ligner, eller er på alder med disse karakterene i 1998-2002 sesongene:

- Odd Bahr

- Benedicte Brubak

- Albert Lunde

- Henning Nygaar

- Charlotte Anker-Hansen

- Tove *husker-ikke-etternavnet-hennes* (Tove Jensen? :S)

...

 

Ja, sikkert mange fler! Det bør ihvertfall være med 4-5 UNGDOMMER I VÆR SESONG! OG ALLE BØR JOBBE "PÅ GULVET"!

I tillegg bør det alltid være 6-9 karakterer PÅ GULVET, og kanskje 4-5 i kontorlandskapet. I TILLEGG BØR ALLE KARAKTERER FOKUSERES PÅ og alle bør ha en spennende fortid/framtid, ikke sånn Jonas-Julie-opplegg.. fitte så kjedelig.. :p

Lenke til kommentar

Et par nye personer som kommer inn i serien på nyåret:

 

 

 

Den kjente "Elling"-skuespilleren Per Christian Ellefsen (53) er for tiden opptatt med "Hotell Cæsar"-innspillinger.

 

For i de nyeste episodene, som kommer på tv-skjermen i februar-mars til neste år, spiller han nemlig forretningsmannen Tom Ivar Hove.

 

Også skuespiller Nils Ole Oftebro (62), som er gift med Cæsar-stjernen Anette Hoff, sjekker inn på hotellet.

 

Han spiller en eks-sjømann som nå er vaktmester.

 

Link

 

Akkurat den siste der reagerer jeg litt på. Nils Ole Oftebro har jo spilt i serien flere ganger tidligere, men da en annen rolle som Terje Ryen, Junis terapeut på Fjellbekk. Syns det blir litt teit at han plutselig skal være en annen.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...