blured Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Den derre Spaceman sangen som herja listene ei tid tilbake? 5432729[/snapback] Scatman John ? The Scatman by John Scatman I'm the scatman Ski bi di bi di do bap do bap Do ba do bap Repeat after me It's a scoobie oobie doobie scoobie doobie melody Sing along with me It's a scoobie oobie doobie scoobie doobie melody Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Beste tyske sangen... En sang som plopper opp i hodet mitt er: Carbon Leaf - Shine Knallfet rockelåt av et band jeg har null kjennskap til. 6233769[/snapback] Carbon Leaf (My Space) Måtte jo sjekke. "Texas Stars" er ikke så rocka, men den skal absolutt få spille seg ferdig. Spent på hva de tre siste låtene her kan by på. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Den derre Spaceman sangen som herja listene ei tid tilbake? 5432729[/snapback] Spaceman er laget av en gruppe som heter Babyloon Zoo. Har ikke hørt om noen andre sanger fra dem.. Lenke til kommentar
Nefertiti Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Den derre Spaceman sangen som herja listene ei tid tilbake? 5432729[/snapback] Spaceman er laget av en gruppe som heter Babyloon Zoo. Har ikke hørt om noen andre sanger fra dem.. 6240095[/snapback] Hehe, og godt er det. Fy flate jeg husker den sange godt ja!! huff, slitsomme greier. Var på Levis reklame på tv vettu, derfor ble den populær Hva med: The Ones - flawless. Noen som husker den? Sommerslager for noen år siden. Teckno-liknende greier. Baha-men - Who let the dogs out? Har gudsjelov ikke hørt noe fra den kanten (men nå hører jeg ikke på den type musikk heller) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Play That Funky Music White Boy - George ClintonCan't Take My Eyes Off You - Frankie Valli Bye Bye Baby - Bay City Rollers Love Is All Around - Wet Wet Wet 5430397[/snapback] Først Lynyrd Skynyrd, så disse ja. For det første er det Wild Cherry som spiller Play That Funky Music, og de kan faktisk ha noe å gjøre i denne tråden. Frankie Valli er ikke akkurat ukjent med sitt band 'The Four Seasons'. Var ikke akkurat noen 'One Hit Wonders' de to siste heller. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Stiltskin - Inside Bra låt, men aldri hørt noe mer av/fra bandet siden den "herjet" hitlistene. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 "Gun" sin versjon av "Word up" Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Langt i fra dårlig, men relativt ukjent: Patrick Park - Something Pretty Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Langt i fra dårlig, men relativt ukjent: Bak De Syv Fjell - De Siste Tanker Flush - Festsangen 99 Dirty Toilets - Toilet oi Emeric - Better Than Me Skrewdriver - Skinhead (Rimelig ukjent band for de fleste) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå