Christin Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 I Applebutikken sa de at man måtte ha USB2 og at de ikke kunne garantere at det vil fungere med USB1. Stemmer det? Ønsker ikke å bruke penger på min gamle PC for "oppgraderingskort" for USB2. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Dette stemmer. USB2 er only option, ikke engang firewire fungerer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kvifor har dei gått vekk frå USB1 og FW? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) For alt jeg vet skal usb være tilbakoverkombatibelt. Hvorfor skal plutselig andre regler gjelde for apple sine mp3 spillere? Er jo det man har standarer for. Eneste som skjer at tar lengere tid å overføre musikk. Det kortet koster deg 150 kr på chlas olson bare så du vet. Ikke verdens undergang akkurat. Endret 9. januar 2006 av UUnreal Lenke til kommentar
argomara Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg mener og hørt at shuffle versjonen støtter usb 1.1. veit ikke om dette er riktig, men men. Et sånt kort koster jo ikke mange kronene da. Tror jeg ga 200kr for et sånt kort engang i tiden. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 I følge Apple: iPod Shuffle Integrert USB 1.1- og 2.0-kompatibel tilkobling iPod Nano USB via Dock-tilkoblingen iPod USB via Dock-tilkoblingen, komposittvideo (med AV-kabel som selges separat) og lyd via hodetelefonutgang eller linjeutgangen på iPod Universal Dock (selges separat) Systemkrav for WindowsPC med USB-utgang eller -kort (USB 2.0 anbefales) Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Da jeg fikk iPoden min (G5) i november ble jeg mildt sagt sjokkert da jeg ikke kunne bruke FW, det kom faktisk opp på skjermen; Firewire støttes ikke, vennligst bruk USB2. Iallefall noe i den duren Og da jeg prøvde vanlig USB fikk jeg tusen feilmeldinger om at jeg har plugget en høyhastighets blablabla i en ikke høyhastigehets USB port... Da måtte jeg dra ned til datakjeden og plukke opp en USB2 kort:P 192 kr kostet beistet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 I så tilfelle er det mangelfull informasjon på Apple sine heimesider og eit merkeleg trekk i å fjerne USB1.1-støtte. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 At de ikke støtter FW skjønner jeg fremdeles ikke. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 De har vel innsett at Firewire er ett døende format... Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 hvordan kan jeg sjekke om jeg har usb2? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Koble til en USB1 enhet til pc`en. Du får da beskjed om at den er for treig fordi porten kan yte høyere hastighet. Endret 11. januar 2006 av UUnreal Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 jeg trodde det var når du stakk en usb2 enhet inn i en usb1 port du fikk beskjed om at porten ikke var rask nok? jaja, uansett.. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Koble til en USB1 enhet til pc`en. Du får da beskjed om at den er for treig fordi porten kan yte høyere hastighet. 5419574[/snapback] et eksempel? jeg sjekka docken til digitalkameraet mitt (casio exilim 5.0) og der sto det usb cradle, ikke usb2 cradle.. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 jeg trodde det var når du stakk en usb2 enhet inn i en usb1 port du fikk beskjed om at porten ikke var rask nok? jaja, uansett.. 5419606[/snapback] Stemmer det, men bare er jo bare med å forsøke med USB1 og USB2 produkter da. Finner fort ut av det. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 I Applebutikken sa de at man måtte ha USB2 og at de ikke kunne garantere at det vil fungere med USB1. Stemmer det? Ønsker ikke å bruke penger på min gamle PC for "oppgraderingskort" for USB2. 5411234[/snapback] Har en iPod Mini, og den funkert bare fint med USB1.0 selv om overføringen gikk veldig sakte før jeg kjøpte ny maskin, dessuten skal jo USB være bakoverkopatibel... men kan jo ikke garantere hvordan det vil fungere med f.eks en iPod nano! Koster foresten ikke mer enn 200,- for et USB2.0kort, og 300,- for et Firewire kort. Er jo ikke en bortkastet inversting selv om du skal oppgradere snart eller ikke!! Lenke til kommentar
silvert1 Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 jeg kjøpte meg en iPod (g5) før jul, den fungerer helt fint i vanlig usb 1 på min pc, men det går selvfølgelig litt tregt Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 jeg kjøpte meg en iPod (g5) før jul, den fungerer helt fint i vanlig usb 1 på min pc, men det går selvfølgelig litt tregt 5426142[/snapback] Artig, jeg fikk alle verdens feilmeldinger på en gang da jeg prøvde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå