Gå til innhold

Klarer ikke finne ut av hvem mobil dette er

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Er på jakt etter en ny mobil, og synes den telefonen som er øverst til høyre på Tele2 siden var litt tøff. Det står at det er en Samsung E730, men jeg er litt i tvil på akkurat det der, ettersom hvis man trykker på den linken så kommer det opp en annen telefon som er E730.

Men hva slags mobil er det da?

mvh Vegard Bøe Melsom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei dere.

Er på jakt etter en ny mobil, og synes den telefonen som er øverst til høyre på Tele2 siden var litt tøff. Det står at det er en Samsung E730, men jeg er litt i tvil på akkurat det der, ettersom hvis man trykker på den linken så kommer det opp en annen telefon som er E730.

mvh Vegard Bøe Melsom

5411091[/snapback]

Det er vel en en Samsung E720 eller Z500, ikke 730èn iallefall.

Lenke til kommentar
Snakker vi om den samme telefonen? Jeg mener den som er øverst i HØYRE på tele2 sin index side...

5411179[/snapback]

Klikk på bilde av telefonen på tele2-siden. Da kommer du til en side hvor du ser det er en annen telefon en den som er avbildet på forsiden, nemlig E730 :)

*Edit: Fankern. litt for sein der.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
Så da er det E720 som vi er blitt enig om at det må være?

5411353[/snapback]

Nå er vel E720 og Z500 skrekkelig like hverandre er det ikke? Om en liker den ene, liker en garantert den andre. E720 er ganske billig på nettbutikken til SIBA nå iallefall, 2190.- om jeg ikke tar feil.

Lenke til kommentar
Hei dere.

mvh Vegard Bøe Melsom

5411091[/snapback]

Den telefonen som er avblidet er en Samsung E700.

Er nok bare bildet som er feil.... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...