Tomzern Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 *HEI! Nå har jeg et vannvittig stort problem, går rett på sak: Etter en vanlig shutdown i går kveld, skulle jeg slå på pcen i dag da jeg kom hjem, glad og fornøyd, helt til jeg legger merke til at windows ikke vil starte...Det som skjedde var at uansett om jeg startet i sikkermodus, siste fungerende konfigurasjon, eller vanlig, så bare restartet pcen seg ... Tenkte at reparasjon av XP fra windows-cden ville funke, for det gjorde det hos en kompis av meg som hadde samme problemet, men CD-en spør meg ikke om jeg vil fikse gjeldende XP-innstallasjon Så det endte med at jeg innstallerte XP på backupharddisken for å få tilgang til hovedharddisken og ihvertfall redde filene mine, men så får jeg faen ikke tilgang til min bruker på documents and settings på den harddisken som ikke funker heller Nå er jeg ganske bekymret for ALT av bilder og musikk og slikt, lå på den mappa..Det kan da ikke bare ha forsvunnet? Vær så snill å hjelp meg, håper på kjapt svar... Mvh Tomzern Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Du kan kanskje kopiére filer i recovery console fra windows-cden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå