leifeinar Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 det er altid vært snakk om hvilke vifter som er de mest lydløse. dette er faktisk den eneste slike test jeg har sett noen sinne. HER ER TESTEN Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det var kunnskapsrikt å gå gjennom alle detaljene på så mange vifter. Og silenx kom frem som en klart vinner når det gjelder støy, temperatur og hvor mye luft den klarer å flytte på seg. Kjører kun silenx vifter i min maskin og er kjempe fornøyde med dem Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) har også maskina full av silenX vifter som i tillegg er vifteregulert til halv hastighet. hører faktisk at den ene hdd idler, og det verste er at det iriterer meg men visste ikke at det var den beste. mye snakk om nexus, papst panaflo osv så man blir jo litt forvirra. synest man kan bruke like mye penger på luft som på vann, da oppnår man tillnermet samme resultat når man klokker. kanskje man får ut 5% extra med vann men det er aldri snakk om 24/7 uansett Endret 9. januar 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvis man har en bra vannkjølings sett, og en black ice xtreme trippel, rimelig kald (16-18) romtemperatur, da vil jeg tro neppe noe luft kjøling kan matche vannkjøling. Isåfall kan man seriekoble 2 black ice, da får man nice temperatur Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 jo skjønner hvor du vill men tror min xp-120 og 16-18 grader holder bra følge. tenkte uansett på 24/7 settings. men jeg har ingen problemer og kjøre på over 1,6 V Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 xp-120 er jo konge blant kjølerne, og med en 120mm vifte så blir det fine temperaturer. Så det vil holde til det aller meste. Skjønner hvor du vil også Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 den toppes med min høyt elskede 11db 12cm silenX Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det er bare vi to som er aktiv her jo Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 er vel bare vi to som har peiling da.... Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kanskje bare vi som gidder å betale blodpris for silenx vifter. Men den blodprisen er verdt hver eneste øre. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 er vel kanskje det, men som du sier det er verd det... sjekk tråden min her har silenX vifte på skjermkortet også Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg har faktisk lest den tråden før. Ganske artig å se hva du har fått til. Den blir tykt da, men kjøler sikkert j****** bra. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 den er tykk ja, men det er jo bare tomromm der uansett. kjøler som en vanlig artic cooling silencer. men viktigste er jo at den er lydløs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå