Gå til innhold

Bluetooth Chatte program

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Siden at jeg har en SE K750i ser jeg at Chat2U fungerer på den. Utifra kommentarer og sånn. Men jeg lurer på en ting.

Hvordan er det med betaling og sånn?

Og vil alle kontaktene mine komme opp om jeg logger på min vanlige msn konto med den?

Lenke til kommentar

All bruk av blåtann er gratis... Og du kan så klart ikke chatte over msn med blåtann :no: Du vet vel at internett og blåtann er to vidt forskjellige standarder?!

Ikke at jeg har prøvd de programmene, men sånn som jeg forstår det kan man bare chatte via blåtann mellom telefoner som har programmet.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har en samsung E730, jeg har lastet over både .jar og .jad filene til Chat2U over til telefonen, men det går ikke å åpne de på telefonen. Hvordan installerer jeg programmet?

PS: Jeg har også prøvd å laste opp til en nettside, for deretter å laste ned via telefonen, men da rebootet den...

Lenke til kommentar

Samsung er ikke så gode på javaspill og -programmer, så hvis det ikke følger med et prgram for å installere programer på telefonen via pcen, tviler jeg på at du får det til å funke.

PS: Det er, så vidt jeg vet, ingen telefoner som kan installere spill eller programmer i telefonen, du må enten bruke et pc-program med forbindelese til telefonen eller laste ned fra wap.

Lenke til kommentar
Det er, så vidt jeg vet, ingen telefoner som kan installere spill eller programmer i telefonen, du må enten bruke et pc-program med forbindelese til telefonen eller laste ned fra wap.

5554331[/snapback]

Husker ikke filetternavnet, men når jeg skulle teste en sms/email-greie på min K750i bare la jeg fila over på minnekortet og når jeg åpnet installasjonsfila begynte den å installere. Etterpå lå det under "progammer". Det sugde forresten, så slettet det med en gang :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...