^aM^ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Beginning C++ Game Programming er bokens tittel og som topic sier lurer jeg litt på om det er noen som har erfaringer osv. rundt denne boken? Takker på forhånd for alle svar. Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 jeg ville i hvertfall satset på noe som tok for seg c++ i isolasjon The C++ Programming Language, 3rd./special edition -- er rimelig komplett både som tutorial (om du har programmert før) og referanse .. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Spillprogrammering er noe du burde begynne med etter du har god oversikt over c++.. mange vanskelige konsepter innenfor emnet.... Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Om jeg husker rett er "Beginning C++ Game Programming" en bok beregnet for å lære C++ på en gøyere møte. Den går gjennom alt grunnleggende, og demonstrerer det man har lært ved å lage konsollbaserte spill. Om det er den boken jeg tenker på, så vil jeg absolutt si at den virker interessant, og kanskje en grei måte å lære seg C++ på en gøy måte. Så kan man lese en mer avansert og "tørr" bok om emnet etter hvert..? Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Leste innholds listen til boken, står litt om emnene jeg finner på maaange tutorial sider. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Selvfølgelig.. Det er jo måten det blir presentert på man betaler for. Og det at man får en fysisk bok man kan plassere i nerdehyllen. Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Jada, det jeg prøvde å si med den forige posten min var at det virket som boken gikk igjenom de grunnleggende tingene hos c++. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå