Gå til innhold

Skal eg gå for PC3200 eller PC4000?

ahoo

Anbefalte innlegg

Eg skal klikke min P4 litt godt, og trenger dermed å ha noken ram som tåler å bli kjørt 24/7 på 235Mhz. Men,siden det står at HK mitt støtter bare opp til PC3200. Så lurer eg på om eg skal gå for PC4000, og underklokke dei 15Mhz. Eller om eg bør gå for PC3200 og klokke desse opp 35Mhz?Vil PC4000 ram fungere på HK mitt? (ASUS P4P800-E Deluxe) :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes mange gode pc3200 brikker der ute som kan kjøre 235mhz med ganske stramme timings. Hvis du vil bruke mye penger så kan jeg anbefale corsair xms3200xl eller xlpro versjonen. Jeg har klart 235mhz med 2.5.3.2.5. Og man kan gå enda høyere hvis man løsner litt på timings.

Lenke til kommentar
Det finnes mange gode pc3200 brikker der ute som kan kjøre 235mhz med ganske stramme timings. Hvis du vil bruke mye penger så kan jeg anbefale corsair xms3200xl eller xlpro versjonen. Jeg har klart 235mhz med 2.5.3.2.5. Og man kan gå enda høyere hvis man løsner litt på timings.

5410894[/snapback]

Ja,da ser ut som ein god løysning dette!! :dribble: Kva spenning kjører du på desse samye83?

Bare litt stiv prisen på desse brikkene.. :(

Noken andre ram som klarer desse fartene?Men kansje til ein litt lavere pris?

Lenke til kommentar

Hmmm, vet ikke helt, 2.7-2.8v. Aldri prøvd med høyere spenning. Hvor mye tåler de brikkene som jeg har? Noen som vet det?

Xl non pro har lavere pris. De klokker like bra, pro er dyrere på grunn av kjøleløsningen og og led på toppen.

Endret av samye83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...