samye83 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 For de som har shuttle sn95g5, så vet de at det er en led som forsikrer at maskinen ikke starter når man plugger i et 3.3v agp kort. Det er for å hindre at hk'et svir seg. Det lyser rødt når maskinen tror at det er 3.3 agp skjermkort i og maskinen nekter å starte opp. Men jeg er 100% sikker på at mitt x800xt pe er et 1.5v agp kort. Har brukt det kortet i maskinen i flere måneder. Men plutselig for par dager siden nektet maskinen å boote. Jeg må resette cmos hver gang for å få maskinen i gang, og det er ganske kjedelig siden jeg kjører en overklokket opteron 148 i den. Resultatet er at jeg må stille inn verdiene hver eneste gang. Det er slitsomt. Er det noen kloke sjel der ute som vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt dette problemet? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Er det ingen som kan hjelpe meg med problemet? Alle svar tas gjerne imot. Lenke til kommentar
Braga Skrevet 10. mars 2006 Del Skrevet 10. mars 2006 Er det ingen som kan hjelpe meg med problemet? Alle svar tas gjerne imot. 5413862[/snapback] Jeg går ut fra at batteriet som holder CMOS igang, er helt OK ?? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 10. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2006 Har tatt batteriet ut og lot den stå i helt døgn uten forskjell. Har også byttet batteri... Skjønner ikke helt hva som kan være galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå