CGI-Nisse Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Hei, Har nettopp fått et domene med webplass hot ITPays å jeg får ikke endra CGI-BIN mappen til CHMOD 755! Hvorfor ikke? når jeg bestiller webhotell med CGI-BIN så er det nå jeg som bestemmer adgang til MIN mappe! De norske ISPene er så dårlige!!!!!!!! har tidligere brukt bluedomino å har et hotell der enda, der endrer jeg på det jeg selv ønsker. Har noen andre kjennskap til ITPays? Lenke til kommentar
CGI-Nisse Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Puh, betaler ikke 5øre for dette om det ikke fungerer innen 48 timer. *basta* Lenke til kommentar
itpays Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Ønsker du dette gjøres det i FTP programmet! Dette er veldig enkelt. Har du andre problemer eller spørsmål får du hjelp mye fortere skriver du en mail til oss! :smile: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 LOOL Det kaller jeg kundeservice! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Herlig service, genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå