Gå til innhold

VG's film annmeldelere er gale?

knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omtaler er subjektive. DVS det er den som har lest eller sett som skriver om det han har lest eller sett, her var det en film, som etter min mening er genial.

Men en omtale gir med andre ord uttrykk for personens smak og behag.

Derfor kan en film som er bra i dine øyne, få et dårlig terningkast, personlig synes jeg de fleste anmeldere har smaken i ræva....

Lenke til kommentar

Man må finne filmanmeldere som har samme filmsmak som deg selv, hvor man etterhvert som man leser anmeldelsene ser at her er det mye enighet med deg selv. Da går det å bruke disse anmeldelsene som en pekepinn for om du selv skal se filmen eller ikke.

Lenke til kommentar
Man må finne filmanmeldere som har samme filmsmak som deg selv, hvor man etterhvert som man leser anmeldelsene ser at her er det mye enighet med deg selv. Da går det å bruke disse anmeldelsene som en pekepinn for om du selv skal se filmen eller ikke.

5410702[/snapback]

Og det er som regel vanskelig i lille Norge.

Jeg for min del tyr til gutta på www.aintitcool.com for gode underholdningsfilmer da de er ganske så glade i popcorn.

Roger Ebert og andre lignende figurer er jo ikke å fnyse av heller.

Lenke til kommentar

Den anmeldelsen har like stor betydning for andre som min, din og kanskje hans også. Det er ikkje meir enn ein enkeltpersons vurdering. Har sett så mange, i mine auge, idiotiske anmeldelsar at eg ikkje tar så mykje på veg av den grunn.

For øvrig har filmen fått 7.6/10 i karakter på IMDB, med 30,934 stemmer, 7\10 synest eg er ein grei karakter for filmen.

Lenke til kommentar
Omtaler er subjektive.

Desverre, men det finnes vel ingen andre måter... :roll:

Kom på en måte som er realtivt "fair": IMDB sine votes på filmer samler et helhetsinntrykk av flere tusen filmseere og kan gi oss et godt grunnlag for å se filmen. Demokrati til folket! :thumbup:

Endret av Gaston
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...