Ikke Her Lenger Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Heisan! Syns det hadde vert litt artig å høre va deres drømmemobil var. Det er jo så mye forskjellig på markedet, og det er bare å velge og vrake. Men hvorfor lager aldri produsenten min drømmemobil?, tenker du sikkert. Andre kan plutselig finne ut at A HA, denne mobilen er jo som skapt for meg! Men så kommer det en ny mobil som passer deg enda bedre, og det blir mer venting. Trassig Hehe, og de sier "den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves"? Du trenger ikke skrive hvilken av de som er på markedet som passer deg best, bare hvordan den burde være: Spesifikasjonsmessig, design ol. For øvrig ville min drømmetelefon vært slik: *Skyvetelefon med store taster, og metall-finish. *2,5" display med 440*352 pixler. *3 Mpixler og oppover og 3x Optisk zoom. Et vell av instillingmuligheter til kameraet og andre programmer. *Sterk blits, like god som på vnlige kameraer. *Hadde ikke trengt så mye internminne så lenge det er minnekort. *God MP3-spiller og radio (helst stereohøytalere). Mulighet for å ta opptak av radioen hadde vært fint *Så lenge mobilen ser bra ut bryr jeg meg ikke noen ting om størrelse og vekt. *Den må helst ha 3G. *Batteritiden er relativt viktig. -Prioriterer dette framfor størrelse. *Kalenderen MÅ være avansert, og mange nyttefunksjoner blir satt pris på. Nokia N80 er det nermeste jeg kommer. Hvordan ville altså DIN drømmetelefon vært? Gleder meg til å høre meningene deres Endret 9. januar 2006 av Tinki Winki Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Har en drømme mobil nå jeg Nokia 3510i, tror jeg den heter.....trenger ikke noen fungsjuner utenfor det den kan by på Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg ønsker meg en slik: Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Siemens SXG75 GPS 3G MP3 2MP-cam QVGA-skjerm RDS Radio Minnekort Lynkjapp Tøft design Bra batteri Dette er alt jeg trenger per idag Kunne klart meg uten radio også, og 2MP kamera er litt overkill på en mobil. Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Denne vil jeg ha! 2 Megapixel kamera GPRS Mp3 Radio 3D meny Minnebrikke stor skjerm MMS Blåtann Java IR-Port Kameralys / Blitz Autofokus Videofunksjon ulempen er at det verken er Enhanced Data for Global Evolution (EDGE) eller 3G Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 jeg vil ha en mobil bygget inn i ett speilreflekskamera. da får jeg skikkelig kameramobil Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Egentlig så savner jeg en mobil på det norske markedet som er helt enkel som bare duger til (lese ) SMS og ringe med - I en skikkelig liten og frekk 'forpakning'. Ikke noen plastic-fantastic billigtelefon - men litt lekker. Har uansett blitt relativt avhengig av min laptop i det siste at den blir med meg uansett. Altså en enkel telefon med -God stand-by -Lesbar skjerm (gjerne gråskala) -Liten størrelse kombinert med godt design og _kvalitetsfølelse_ Misforstå meg rett men er ikke så mye jeg savner i dagens telefoner -P990 tar vel kaka. Men tror ikke noe mer er nødvendig for noen. Snarere er det vel på tide å forbedre teknologiene enn å fylle på med nye. (Ingen telefon er feilfri, desverre) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ein som opererer kjapt, har kalender, taster som er store nok og behagelige å bruke, alarm, SMS og du kan ryngje med. Alle andre, i mine auge, unødvendige finesser kan lukast vekk. Så får eg sikkert ein rimeleg mobiltelefon. Den bør også tåle eit par fall i ny og ne, og den bør vare i minst 3 år. Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Drømmen er jo heelt klart nye flaggskipet n92..men får smøre meg med tålmodighet et halvår til..n92 har jo alt en trenger..itillegg til 16mill. skjerm! Endret 10. januar 2006 av capone-82 Lenke til kommentar
beji Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 tidenes drømmetelefon må jo være w800i i svart!! og med en forbedret patent på beskyttelsen som ligger utpå kameraet, siden denne hele tiden blir åpnet når du tar den inn og ut av lomma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå