XyruZ Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg skal brenne en film (.avi) som skal spilles på dvd spiller. Hva slags mode skal jeg brenne denne i ? jeg prøvde Video, men da jeg skulle brenne den kom denne erroren: Not enough memory. Hva er galt ? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 R d div-x du prøver å brenne? Regner med d vet at d ikke blir noe suksess på dvd-spillere. Vet forøvrig ikke hvorfor du får den feilmeldingen. Lenke til kommentar
JSS Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Du må gjøre den om til VCD/SVCD for å se den på DVD spillere, grunnen til at du får feilmeldingen er nok fordi den er for stor. Prøv å dele den opp i flere deler og gjør den om til SVCD/VCD. Lenke til kommentar
XyruZ Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Hvordan gjør jeg den om til SVCD/VCD ? Lenke til kommentar
XyruZ Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Glem det... jeg laste ned nyeste version og så funka det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå