Caveman Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 jeg har sb live!player 5.1 og 4 point sorround. vil jeg merke stor forskjell på lyden ved å oppgradere til audigy? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Ikke stor nei. Men jeg har hørt at Audigy har innebygd IEEE 1394? Dette er jeg dog ikke helt sikker på. Men med SB Live! 5.1, ser ikke jeg noen grunn til å oppgradere til Audigy player... Det blir mer penger ut af lommeboka enn lyd i ørene Dagens visdomsord Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Åh faen steike... Jeg har lyst på audigy!! Det eier!!! =) Har sblive!1024 nå...det roxors litt men har lyst på audigy jah... *MEN JEG ER FATTIG*!!! argh. ______ B-FiSK Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Kan være kjekt å gå fra 1024 til Audigy ja. Du får vel 150,- for 1024? Kjøp bulk-versjonen av Audigy da vel, så taper du snaue 500-lappen Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Jepp, Audigy Player is good, til og med i bulk utgave som jeg har. Gull belagte porter i retail utgaven har du fordel av hvis du skal koble til ekstern forsterker osv. Selg kortet ditt på QXL, jeg fikk 200kr for mitt 3 år gamle Turtle Beach Montego II. Telcontar Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Har noen prøv ut firewire på Audigy? Er det kurant? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Har ikke prøvd den siden jeg ikke har noe FW utstyr, men den skal visst funke med alt som har firewire tilkobling. Firewire tilkoblingen kommer til og med i nettverksinnstillinger som nettverks alternativ til CNet Pro 10/100 kortet mitt. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå