Earendil Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kva er det som er forskjellen på PowerBook og iBook? Etter det eg har fått med meg, er det betre skjerm, betre grafikkort, moglegheit for meir RAM og raskare prosessorar. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Designet er også forskjellig så vidt jeg vet.. PBen har alu look mens ibook er hvit. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Designet er også forskjellig så vidt jeg vet.. PBen har alu look mens ibook er hvit. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Ja, det er eg klar over. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det er vel maskinvaren som er den store forskjellen, og, om ikke jeg ikke tar helt feil, de eneste. (kanskje blir PBer sent med mer software?) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Prisen har ihvertfall ein ganske stor forskjell. Lurer på kva det er som gjer ein PB så mykje meir verdt enn ein iBook. Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Den har jo generelt mer kraft, og mens Ibook er av plastikk, så er Powerbook av aluminium. PB har mye høyere oppløsning i skrivende stund. Men kommer jo an på hva du skal bruke den til. hvis du bare skal surfe og "vase" så holder en Ibook, MEN hold an med et eventuelt kjøp litt til, imorgen (10/1) skal nemlig sjefen i Apple holder en "Keynote", en slags lansering og man regner med oppdateringer av Ibook da, muligens også Powerbook, den som lever får se. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Ja, eg er klar over at det er oppdatering i kveld. Datamaskina blir brukt primært til skriving, surfing, videoredigering og biletbehandling, så en PB hadde vore best. Får sjå. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 En del av prisforskjellen kan forklares gjennom at det faktisk er mindre grad av priskonkurranse for PB-maskinene, i og med at det enten er de som har brukt for en kraftig maskin eller skrullinger som meg som kjøper den. Hva programvare angår følger det faktisk mindre med til PBen. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ja, eg er klar over at det er oppdatering i kveld. Datamaskina blir brukt primært til skriving, surfing, videoredigering og biletbehandling, så en PB hadde vore best. Får sjå. 5416355[/snapback] Da var de nye maskinene blitt lansert! Jeg anbefaler egentlig at du venter litt for å se hva de gjør med iBooken (ryktes om en 13" Widescreen m/Intel), siden de nye MacBookene er blitt priset relativt høyt (18.500 og 23.400). Det blir jo litt ovekill med en slik laptop når du bare skal surfe litt? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Meg sjølv: Datamaskina blir brukt primært til skriving, surfing, videoredigering og biletbehandling, så en PB hadde vore best. Får sjå. Med andre ord er det kjekt med litt kraft. Går medium og kommunikasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå