StIFfmasT Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei. Noen andre som har problemer med telenor for tiden? Hjemme hos meg og hos mange av kompissene mine, kan vi bare spille nettspill fra KL:01.00 til 15.00, etter den tiden er pingen 250. Lurer på om det er mange andre som har samme problemet som oss? Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Du kan vel bare feilmelde linja di? Ellers så er Nord-Norge et veldig stort område, så problematikk som gjelder hele området ville sikkert vært kjent:) Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Ja, det har jeg gjort, og samtlige av vennene mine har også gjort det, men telenor har ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Dere er også sikre at maskinene deres ikke er infisert av noe malmware som kan bruke linje? Siden dere er venner har dere kanskje vært på LAN sammen og kan på den måten være infiserte med samme problem? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det er mange som har problemer ja. Det står en helside i Nordlys eller baldet Tromsø om en gamer som klager Lenke til kommentar
Caztro Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Har hatt det samme problemet, bor rett nord for oslo. Har snakka med Telenor sikkert 20 ganger. De mener linja er ok hvis du har grei nedlastnings hastighet. Men hjelper lite med 200+ i ping...... Har vært bra i ca 2 uker her nå da, så er endelig fornøyd Lenke til kommentar
Chipie Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kan si at jeg og ALLE andre jeg kjenner som har Telenor som internetleverandør i Tromsø, plages med akkurat det samme. Hadde samme problemene for noen uker siden, da tok det ca. 1 måned før de fiksa feilen. Til meg sier de at "det er kapasitetsproblem i nettet i Nord Norge. Forventes utbedret fra midten av januar -06." Virker ikke særlig lovende. Har før hørt at de plages med kapasiteten mellom Trondheim og Bodø, og at det vurderes en maks hastighet på 2Mbit til alle brukerene for å lette situasjonen (sakt av kundebehandler i Telenor). Vet ikke helt hva jeg skal si, annet enn at Telenor ikke står særlig høyt i kurs hos meg isåfall... Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Her pleier jeg å bli sittende med omtrent 10% av båndbredden fra ca 18 og utover til omtrent 00 hver dag. Snakket med telenor, men lite forståelse å hente der. Har 3000/350 og postnr 9750 (Honningsvåg/Nordkapp) Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hehe, *kremt* det er jo ikke så mange år (10-13) siden Nord-Norge hadde 256kbit som backbone:P Lenke til kommentar
Enviro Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kjent problem. I Narvik står det helt i ro for tiden I lokalavisa beklager Telenor og sier de trodde de hadde kapasiteten som skulle til da de i desember i fjor økte hastigheten til de eksisterende kundene, samtidig som at de fikk et stort antall nye kunder , de tok altså feil. Det begynner å bli en del penger de er skyldige nå i ikke-leverte tjenester... Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Kan noen fortelle meg hvordan jeg reddigerer topicen her? Holder de på å fikse problemene? Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Finnes allerede en tråd på dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=506018 Problemet oppsto etter at en kabel ble tatt av en tråler (26.11.05), og siden den tid har det vært problemer i nordnorge. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Svarte og, hadde 1000ms nylig i wow. #"¤%#¤& Lenke til kommentar
Enviro Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kan noen fortelle meg hvordan jeg reddigerer topicen her? 5411920[/snapback] Du trykker Rediger i første inlegget ditt, da kan du endre topic øverst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå