Morten K Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Vil denne receiveren kunne dra JBL Northridge serien? tenker på å kjøpe meg stativhøytalene, jobbe litt, for så å kjøpe de gulvstående + center... noen innspill ? 5422769[/snapback] Jeg har hatt en H/K AVR-330 (7x55 watt) og brukte JBL Northridge E-90. Det fungerte veldig bra. Lenke til kommentar
DestructO Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Vil denne receiveren kunne dra JBL Northridge serien? tenker på å kjøpe meg stativhøytalene, jobbe litt, for så å kjøpe de gulvstående + center... noen innspill ? 5422769[/snapback] Jeg har hatt en H/K AVR-330 (7x55 watt) og brukte JBL Northridge E-90. Det fungerte veldig bra. 5423083[/snapback] aight men da går jeg for det tror jeg! Lenke til kommentar
Geddien Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 her er noen fine greier;) de funker helt greit nok http://www.hifiklubben.com/no/produkter/ho...ere.htm?id=5596 Lenke til kommentar
Geddien Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 enda en god sak http://www.hifiklubben.com/no/produkter/ho...lere.htm?id=724 Lenke til kommentar
DestructO Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 enda en god sak http://www.hifiklubben.com/no/produkter/ho...lere.htm?id=724 5423870[/snapback] var jo den jeg startet med å spørre om Lenke til kommentar
Geddien Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 jah. har ikkje giddet å lese hele saken. men kan annbefales;) har god erfaring med cerwin-vega høytallere;) Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Har lest ein del om desse høgtalarane, skal visst vere veldig mykje lyd for pengane: Dynavoice Challenger M85 Kan bygge ut i samme serie med stativ og center seinare. Meiner eg har lest ein tråd på avforum.no om dei. Dynavoice Endret 12. januar 2006 av Ed Hunter Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Vil denne receiveren kunne dra JBL Northridge serien? tenker på å kjøpe meg stativhøytalene, jobbe litt, for så å kjøpe de gulvstående + center... noen innspill ? Hvis du kan vente med de gulvstående på denne måten, høres dette ut som en glimrende løsning! Med såpass stramt budsjett (og bosatt i en by med få brukte alternativer) ville jeg nok gjort det samme selv. Merk deg at Northridge er en "gammel serie" nå; nå er det Studio-serien som har kommet tilbake i ny versjon. Det er, såvidt jeg vet, ikke planlagt noen tilbud på Northridge enda som følge av at Studio er tilbake. Men prisene vil kanskje falle etterhvert, så når du nærmer deg de gulvstående er de kanskje blitt litt billigere Studio og Northridge er ikke direkte konkurrenter (Studio er i en litt dyrere klasse), men comeback'et til Studio tror jeg uansett vil presse prisene på den "aldrende" Northridge etterhvert. Lenke til kommentar
cyclon Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hey! har et lite problem. fikk valget mellom Audio por Mondial M2 sett, 5.0 sett eller SVS sbs-01 sett. Begge er 5.0 sett. Prisen var 5600kr for audio pro og 5000 for svsene. Hm, hvem skal jeg ta tro? Det blir jo endel musikk itillegg til film. Har ca 17m2 rom. Og en grei hjemmekino forsterker på 6*100 fra sony. Nå fikk jeg riktignok 1000 avslag med audio pro settet men får ikke hørt på dem før jeg kjøper. Dem svs får jeg høre på i arendal. Hjelp! :-D Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tror du heller bør lage en tråd i stede for å skrive i en tråd som nesten er 3år gammel og som er lite relevant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå