Gå til innhold

høytalere til h/k avr 235

Anbefalte innlegg

Vil denne receiveren kunne dra JBL Northridge serien? tenker på å kjøpe meg stativhøytalene, jobbe litt, for så å kjøpe de gulvstående + center...

noen innspill ?

5422769[/snapback]

Jeg har hatt en H/K AVR-330 (7x55 watt) og brukte JBL Northridge E-90.

Det fungerte veldig bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil denne receiveren kunne dra JBL Northridge serien? tenker på å kjøpe meg stativhøytalene, jobbe litt, for så å kjøpe de gulvstående + center...

noen innspill ?

5422769[/snapback]

Jeg har hatt en H/K AVR-330 (7x55 watt) og brukte JBL Northridge E-90.

Det fungerte veldig bra.

5423083[/snapback]

aight :D men da går jeg for det tror jeg!

Lenke til kommentar

noen innspill ?

Hvis du kan vente med de gulvstående på denne måten, høres dette ut som en glimrende løsning! Med såpass stramt budsjett (og bosatt i en by med få brukte alternativer) ville jeg nok gjort det samme selv.

Merk deg at Northridge er en "gammel serie" nå; nå er det Studio-serien som har kommet tilbake i ny versjon. Det er, såvidt jeg vet, ikke planlagt noen tilbud på Northridge enda som følge av at Studio er tilbake. Men prisene vil kanskje falle etterhvert, så når du nærmer deg de gulvstående er de kanskje blitt litt billigere :)

Studio og Northridge er ikke direkte konkurrenter (Studio er i en litt dyrere klasse), men comeback'et til Studio tror jeg uansett vil presse prisene på den "aldrende" Northridge etterhvert.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Hey! har et lite problem. fikk valget mellom Audio por Mondial M2 sett, 5.0 sett eller SVS sbs-01 sett. Begge er 5.0 sett. Prisen var 5600kr for audio pro og 5000 for svsene. Hm, hvem skal jeg ta tro? Det blir jo endel musikk itillegg til film. Har ca 17m2 rom. Og en grei hjemmekino forsterker på 6*100 fra sony.

Nå fikk jeg riktignok 1000 avslag med audio pro settet men får ikke hørt på dem før jeg kjøper. Dem svs får jeg høre på i arendal.

Hjelp! :-D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...