Gå til innhold

Kjøp av Whitebox CL65


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok kan godt si barebone. modellen finnes i flere utgaver. noen med større og bedre skjermer. maskinen finnes i 4 utgaver + en ddr2 versjon som kommer snart.

 

Når du i tilleg velger den skjermen med høyest oppløsning så har du også to forskjellige hk på disse da ene er med intel g900 og ikke mulighet å skifte ut og en med x600 som har en mulighet å skifte ut.

 

Rscue

Lenke til kommentar

Noen flere som har fått mail fra lageret med beskjed om ytterligere forsinkelse i dag?

 

Ifølge denne mailen blir maskinen oppgradert til den nye CL66.

Får jeg den til den prisen jeg skulle få 65'en for, er det jo verdt å vente på for min del, men dersom jeg må ut med mer, er jo saken en annen...

Lenke til kommentar
Hvorfor sier alle skjerm her? Det kalles barebone. Skjermen sitter fast i barebonet, og er derfor en del av det. Er det utsolgt for "skjermen" er de utsolgt for barebonet. De kan ikke/vil ikke bytte skjermer mellom barebonene.

5520738[/snapback]

 

Jeg antar at når alt annet er likt på de to (fire) barebone varaiantene så er det for alle praktiske formål skjerm de mangler når de har barebones som passer kundens spesifikasjoner bortsett fra skjerm. Da blir det helt irelevant om man kna bytte skjermer mellom barebones.

Lenke til kommentar
Hehe, jaja, godt mulig det er verdt å vente flere måneder på noe man har bestilt men ikke vet med 100% sikkerhet hva er/om man må betale mer. Forstår ikke hvordan folk kan sette pris foran absolutt ALT annet. Men men, det er min personlige mening. Lykke til på "julaften"!

5570551[/snapback]

 

 

TRO meg, hadde jeg ikke hatt en fortsatt brukbar pc, tilgang til pc på jobben, og mulighet til å låne samboeren min sin nye pc, og hadde jeg hatt mer penger, hadde jeg ikke ventet. Men siden jeg nå trolig har sjansen til å få en pc som jeg aldri hadde hatt råd til ellers, med høy oppløsning, Pentium M, skjermkort og stor nok hd, er det fryktelig vanskelig å "finne seg i" en som mangler en eller flere av disse.

 

Men jeg følger med på tilbudene hele tiden, er vel nesten blitt ekspert på hva som er å finne i min prisklasse, og dukker det opp noe som kan måle seg, OG være plugget i veggen min hjemme litt tidligere, så trår jeg til umiddelbart.

 

Forresten så har de ikke lov til å oppgradere en bestilling til noe annet enn det jeg har fått bekreftelse på uten å beholde prisen. Da må de si at de ikke har flere av den aktuelle varen, og tilby meg en annen til en annen pris. Det har de ikke gjort. Derfor håper jeg at prisen blir den samme.

Lenke til kommentar

Sitter med min 4 dager gamle lappis ifra whitebox. Det som er problemet der er at selgerne i allefall Pål lover gull og grønne skoger uten å engang vite hvordan det ligger til på lagerfronten. Etter noen telefon samtaler kom jeg i kontakt med Petter på lageret, hvor han da kunne komme med litt bedre info om leveringsstatus samt noe avslag på ting + gratis oppgraderng av skjerm med mer..

 

Jeg ventet ikke lengre enn 16 dager på lappisen, synes ikke det er så ille...

 

Men men, en kan jo prøve SHG.no istede da, de fører jo de samme maskinene med annet navn.. Prisen er noenlunde den samme.

 

Jeg for min del er ok fornøyd med WB sin håndtering av saken... Og STOR fornøyd med maskinen.

 

Så min anbefaling er å sende mail til lageret i stede for salgsavdelingen.. Kommer frem til gode løsninger som du blir fornøyd med! :roll:

 

Å prisen ble den samme som da jeg bestillte, ingen prisøkning nei!

Endret av killabie
Lenke til kommentar
Sitter med min 4 dager gamle lappis ifra whitebox. Det som er problemet der er at selgerne i allefall Pål lover gull og grønne skoger uten å engang vite hvordan det ligger til på lagerfronten. Etter noen telefon samtaler kom jeg i kontakt med Petter på lageret, hvor han da kunne komme med litt bedre info om leveringsstatus samt noe avslag på ting + gratis oppgraderng av skjerm med mer..

 

Jeg ventet ikke lengre enn 16 dager på lappisen, synes ikke det er så ille...

 

Men men, en kan jo prøve SHG.no istede da, de fører jo de samme maskinene med annet navn.. Prisen er noenlunde den samme.

 

Jeg for min del er ok fornøyd med WB sin håndtering av saken... Og STOR fornøyd med maskinen.

 

Så min anbefaling er å sende mail til lageret i stede for salgsavdelingen.. Kommer frem til gode løsninger som du blir fornøyd med!  :roll:

 

Å prisen ble den samme som da jeg bestillte, ingen prisøkning nei!

5571672[/snapback]

 

Hvilken bestilte du og hvilken har du fått? Og ikke minst, NÅR bestilte du? Pris?

Endret av lil7star
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...