Gjest Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Adobe har akkurat trukket sløret av Lightroom, som ser ut til å kunne banke Apples Aperture, i alle fall i versjon 1. Les mer på Macworld Se video/last ned beta: Adobe Labs Lenke til kommentar
engekri Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Har gått å ventet på dette, eller på at det skulle komme noe lignende... Selvfølgelig banker Adobe Apple! Helt opplagt det! Noen som vet når betaen kommer for Windows? Endret 9. januar 2006 av engekri Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvem som vinner av Adobe og Apple er sannelig ikke lett å si. Aperture 1.0 er så godt som ubrukelig, men husk at første versjon av Final Cut Pro var enda verre. Her er forresten noen ord fra Luminous Landscape Lenke til kommentar
Elph Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Arne Martin: Så godt som ubrukelig, hvordan da? Selv bruker jeg det daglig, men mulig du har andre behov enn meg? Ble bare litt nysgjerrig, sier ikke at det ikke er mye som kan forbedres, men ubrukelig virker da temmelig overdrevent for meg, rett og slett tåplig igrunn :-) Men er du misfornøyd med ditt kjøp så har du vel en grunn vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå