Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Linse spørsmål - Lagring?

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Jo, i dag klarte jeg å miste linsen min på gulvet. Jeg hadde dårlig tid og måtte forte meg videre, og siden jeg ikke klarte å finne igjen linsen min tok jeg bare en ny en (høyre øye) og satt på. Når jeg kom hjem, klarte jeg da selvfølgelig å finne linsen, og spørsmålet mitt er, hva gjør jeg nå? Kan jeg "lagre" linsen i en måned (jeg har månedslinser) og så bruke den de 2 ukene som jeg hadde "til gode" på dem? eller er ikke det så lurt?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, i dag klarte jeg å miste linsen min på gulvet. Jeg hadde dårlig tid og måtte forte meg videre, og siden jeg ikke klarte å finne igjen linsen min tok jeg bare en ny en (høyre øye) og satt på. Når jeg kom hjem, klarte jeg da selvfølgelig å finne linsen, og spørsmålet mitt er, hva gjør jeg nå? Kan jeg "lagre" linsen i en måned (jeg har månedslinser) og så bruke den de 2 ukene som jeg hadde "til gode" på dem? eller er ikke det så lurt?

Takk!

5410327[/snapback]

Hvis du vasker den med sånn Renu-ting som du sikekrt fikk meg og legger den i et sånn linseetui fylt med det, så burde det gå bra.

Den ahr ikke blitt litt "hard"? Merket at mine ble det når jeg tok dem av for å hive dem og la dem på vasken. Ble stive etter ca 5 minutter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...