DarkFame Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Er det bare meg, eller er XBox 360 spill dyrere enn alle andre spill? Hos Elkjøp i Kristiansand koster Perfect Dark Zero 650 kr!? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) så jevla dyrt, jeeez.. sjekk her: http://www.techlife.no/PartDetail.aspx?q=p...44;c:36203;r:pg ,*sjekka litt på hw.no's prisguide.* kosta 449 her på elkjøp. litt merkelig at det var så dyrt i kristiansand, skal det ikke være samme pris på alle elkjop butikker? edit: 449, ikke 399. Endret 9. januar 2006 av geedoo Lenke til kommentar
DarkFame Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 på www.elkjop.no står det 499, og det var ikke merka med internett pris.. så da gikk jeg ut ifra at det kosta det samme i butikken... tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
DarkFame Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Er det noen som kan bekrefte hva spillet egentlig skal koste på Elkjøp? Har en mistanke om at det er priset feil. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Bruk Lefdal.com Med nettpriser på 399,- og 419,- har man lett råd til litt porto. Selv har jeg brukt Elkjøp og Lefdal og sitter med inntrykket at Xbox 360-spillene er rimeligere enn forventet. Har stortsett betalt 499,- og det dyreste var vel 549,- da jeg måtte kjøpe det hos Expert siden de andre ikke hadde det. Det ble jo spekulert i spillpriser på opp mot 700,- før 360-en kom. Jeg er glad det ikke ble slik, og etter å har sett Lefdal sine priser synes jeg å kjøpe et bomspill kan være overkommelig tross alt. http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...X%20360%20spill Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Er det bare meg, eller er XBox 360 spill dyrere enn alle andre spill? Hos Elkjøp i Kristiansand koster Perfect Dark Zero 650 kr!? 5410211[/snapback] Selv husker jeg Perfect Dark Zero lå under 500,- ved lansering i elkjøpbutikkene. Er det mulig at det er Special Edition de har i hyllen. Den hadde vel en pris på omkring 600,- 2. desember. Har merket meg at konsoller og spill har steget i pris etter nyttår. Da tenker jeg særlig på PS2. Før nyttår var det 995,- som virket å være prisen på en PS2-konsoll. Jeg mener å huske at et singstarsett med mikrofoner kostet 499,- og add-ons som Singstar 80's og Norske Hits kostet 249-299,- Nå ser jeg at PS2-konsoll har normalpris på 1.295,- i butikk. (Elkjøp Lefdal) Singstar med mic 599,- og add-ons 349,-. Endret 9. januar 2006 av trykkertor Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg synes ikke det er noe dyrt jeg! Kjøpte PDZ på elkjøp for 449! Har jeg enkelt råd til! Spaceworld er dyrt!! Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Spacworld er jo den desidert dyreste butikken og handle spill på da.. *Alle DS spill koster 599! *De selger "players choise" serien til gamecube for 500-600kr. Spill som SKAL koste 250-300kr. *De selger flere år gamle spill til full pris. (eks:morrowind til 400.. som man får på gamezone.no til 109kr INK begge tilleggspakkene!!. Endret 9. januar 2006 av Blue--Sky Lenke til kommentar
DarkFame Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Fant ut at det var "Limited Collectors Edition" av Perfect Dark Zero... det forklarer den høye prisen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Om ikke alle viste det så er det slik med Elkjip at dem behøver ikke lenger å ha samme pris i butikk som på nettet. Og alle di forskjellige Elkjip butikkene kan ha forskjellige priser da det nå er butikken ansvarlig som bestemmer dett i di fleste tilfelder. Lenke til kommentar
DarkFame Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Om ikke alle viste det så er det slik med Elkjip at dem behøver ikke lenger å ha samme pris i butikk som på nettet. Og alle di forskjellige Elkjip butikkene kan ha forskjellige priser da det nå er butikken ansvarlig som bestemmer dett i di fleste tilfelder. 5411965[/snapback] Så lenge ikke varen er merket med internettpris pleier prisen å være den samme i butikken som på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå