Gå til innhold

XBox 360 spill svindyre?

DarkFame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk Lefdal.com

Med nettpriser på 399,- og 419,- har man lett råd til litt porto.

Selv har jeg brukt Elkjøp og Lefdal og sitter med inntrykket at Xbox 360-spillene er rimeligere enn forventet.

Har stortsett betalt 499,- og det dyreste var vel 549,- da jeg måtte kjøpe det hos Expert siden de andre ikke hadde det.

Det ble jo spekulert i spillpriser på opp mot 700,- før 360-en kom.

Jeg er glad det ikke ble slik, og etter å har sett Lefdal sine priser synes jeg å kjøpe et bomspill kan være overkommelig tross alt.

http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...X%20360%20spill

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller er XBox 360 spill dyrere enn alle andre spill? Hos Elkjøp i Kristiansand koster Perfect Dark Zero 650 kr!?

5410211[/snapback]

Selv husker jeg Perfect Dark Zero lå under 500,- ved lansering i elkjøpbutikkene.

Er det mulig at det er Special Edition de har i hyllen.

Den hadde vel en pris på omkring 600,- 2. desember.

Har merket meg at konsoller og spill har steget i pris etter nyttår.

Da tenker jeg særlig på PS2.

Før nyttår var det 995,- som virket å være prisen på en PS2-konsoll.

Jeg mener å huske at et singstarsett med mikrofoner kostet 499,- og add-ons som Singstar 80's og Norske Hits kostet 249-299,-

Nå ser jeg at PS2-konsoll har normalpris på 1.295,- i butikk. (Elkjøp Lefdal)

Singstar med mic 599,- og add-ons 349,-.

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

Spacworld er jo den desidert dyreste butikken og handle spill på da..

*Alle DS spill koster 599!

*De selger "players choise" serien til gamecube for 500-600kr. Spill som SKAL koste 250-300kr.

*De selger flere år gamle spill til full pris. (eks:morrowind til 400.. som man får på gamezone.no til 109kr INK begge tilleggspakkene!!.

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Om ikke alle viste det så er det slik med Elkjip at dem behøver ikke lenger å ha samme pris i butikk som på nettet. Og alle di forskjellige Elkjip butikkene kan ha forskjellige priser da det nå er butikken ansvarlig som bestemmer dett i di fleste tilfelder.

Lenke til kommentar
Om ikke alle viste det så er det slik med Elkjip at dem behøver ikke lenger å ha samme pris i butikk som på nettet. Og alle di forskjellige Elkjip butikkene kan ha forskjellige priser da det nå er butikken ansvarlig som bestemmer dett i di fleste tilfelder.

5411965[/snapback]

Så lenge ikke varen er merket med internettpris pleier prisen å være den samme i butikken som på nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...