King-Nothing Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Jeg har klart å slette quick launch ikonet på oppgavelinjen. Og jeg klarer ikke å finne den noe sted. Kan noen si meg hvor den finnes? Eller sende meg den på pm? Fikk den tilsendt... Endret 9. januar 2006 av King-Nothing Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Alt 1. Høyreklikk et tomt sted på oppgavelinjen, under verktøylinjer kan du hake av for Hurtigstart. Alt 2. Høyreklikk på Startknappen, velg egenskaper, oppgavelinje og hak av for Vis Hurtigstart. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Som jeg skrev så har jeg slettet det fra oppgavelinjen, så det nytter ikke det du sier. har prøvd 1000 ganger. Jeg må finne det igjen på originalplasseringen. Trodde det var C:/Windows/system32, men finner det ikke. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Quicklaunch kan ikke slettes. Den er innebygd i Windows. Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mener, men mappen for quicklaunch er: C:\Documents and Settings\BRUKERNAVN\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Der ligger den heller ikke... Noen som kan sende den? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hva skjer om du legger en snarvei der da? da dukker den vel opp nede ved startmenylinja når du aktiverer quicklaunch igjen? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Nei... Innlegget må bestå av minst 14 tegn. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Om du har Windows XP platen i nærheten så kan du bare reinstallere Windows ved å reparere installasjonen. Velg R etter lisensavtalen. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Har ikke en her nå. Ingen som kan sende? Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Er det mulig å aktivere så alle brukere av en PC får den samme quick-launchen? Den er deaktivert som standard, men jeg vil ha den aktivert som standard. Har studert gpedit.msc (gruppepolicy) grundig, men finner ikke noe valg for det. Har også prøvd å legge C:\Documents and Settings\BRUKERNAVN\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch inn i All users og Default user mappa, men det hjalp ikke. Den må aktiveres et sted.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå