Gå til innhold

xbox 360 spørsmål

covenent

Anbefalte innlegg

Har et par spørsmål om xbox 360.

1.Kan man spille de gamle xbox spillene sine på 360en?

2.kan man se dvd-filmer på den? Og trenger man da en sånn fjernkontroll som på den gamle xboxen?

3. Hvor mye koster xbox Live gold i måneden?

Håper på hurtig svar har planer om å bestille ganske snart :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et par spørsmål om xbox 360.

1.Kan man spille de gamle xbox spillene sine på 360en?

2.kan man se dvd-filmer på den? Og trenger man da en sånn fjernkontroll som på den gamle xboxen?

3. Hvor mye koster xbox Live gold i måneden?

Håper på hurtig svar har planer om å bestille ganske snart :w00t:

5410188[/snapback]

1. Nja, men slettes ikke alle.. og noen funker bedre enn andre. Da spillene må emuleres på 360 da den har en helt annen type prosessor enn den orginale XBoxen. Jeg ville ikke solgt den gamle for å si det sånn. :)

2. Du kan se dvd-film på den ja. Det følger med fjernkontroll i Premium pakke. Jeg tror også det er mulig med Core utgaven, bare at du da selvfølgelig må bruke kontrolleren.

3. Hvis du betaler via kredittkort på XBox Live koster det 500 kr i året. Etter hva jeg har sett koster Gamecard som du kjøper i butikken 100 kr mer. Når du betaler 500 kr i året blir det ca 40 kr i måneden.

Lenke til kommentar

5410188[/snapback]

2. Du kan se dvd-film på den ja. Det følger med fjernkontroll i Premium pakke. Jeg tror også det er mulig med Core utgaven, bare at du da selvfølgelig må bruke kontrolleren.

5410242[/snapback]

Kontrollen til 360 er jo trådløs så den funker jo som en slags fjærnkontroll

Lenke til kommentar

5410188[/snapback]

5410242[/snapback]

5410319[/snapback]

Bare hvis du har Premium utgaven. Kontrolleren som følger med Core er ikke trådløs.

Lenke til kommentar

5410188[/snapback]

5410242[/snapback]

5410319[/snapback]

Bare hvis du har Premium utgaven. Kontrolleren som følger med Core er ikke trådløs.

5410397[/snapback]

ahh.. kjipt

trodde det var trådløs på begge.. sorry

Lenke til kommentar

5410188[/snapback]

5410242[/snapback]

5410319[/snapback]

den fjernkontrollen følger bare med i en begrenset tid da så.. hurry!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...