covenent Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Har et par spørsmål om xbox 360. 1.Kan man spille de gamle xbox spillene sine på 360en? 2.kan man se dvd-filmer på den? Og trenger man da en sånn fjernkontroll som på den gamle xboxen? 3. Hvor mye koster xbox Live gold i måneden? Håper på hurtig svar har planer om å bestille ganske snart Lenke til kommentar
DarkFame Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Har et par spørsmål om xbox 360. 1.Kan man spille de gamle xbox spillene sine på 360en? 2.kan man se dvd-filmer på den? Og trenger man da en sånn fjernkontroll som på den gamle xboxen? 3. Hvor mye koster xbox Live gold i måneden? Håper på hurtig svar har planer om å bestille ganske snart 5410188[/snapback] 1. Nja, men slettes ikke alle.. og noen funker bedre enn andre. Da spillene må emuleres på 360 da den har en helt annen type prosessor enn den orginale XBoxen. Jeg ville ikke solgt den gamle for å si det sånn. 2. Du kan se dvd-film på den ja. Det følger med fjernkontroll i Premium pakke. Jeg tror også det er mulig med Core utgaven, bare at du da selvfølgelig må bruke kontrolleren. 3. Hvis du betaler via kredittkort på XBox Live koster det 500 kr i året. Etter hva jeg har sett koster Gamecard som du kjøper i butikken 100 kr mer. Når du betaler 500 kr i året blir det ca 40 kr i måneden. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 2.kan man se dvd-filmer på den? Og trenger man da en sånn fjernkontroll som på den gamle xboxen? 5410188[/snapback] 2. Du kan se dvd-film på den ja. Det følger med fjernkontroll i Premium pakke. Jeg tror også det er mulig med Core utgaven, bare at du da selvfølgelig må bruke kontrolleren. 5410242[/snapback] Kontrollen til 360 er jo trådløs så den funker jo som en slags fjærnkontroll Lenke til kommentar
DarkFame Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 2.kan man se dvd-filmer på den? Og trenger man da en sånn fjernkontroll som på den gamle xboxen? 5410188[/snapback] 2. Du kan se dvd-film på den ja. Det følger med fjernkontroll i Premium pakke. Jeg tror også det er mulig med Core utgaven, bare at du da selvfølgelig må bruke kontrolleren. 5410242[/snapback] Kontrollen til 360 er jo trådløs så den funker jo som en slags fjærnkontroll 5410319[/snapback] Bare hvis du har Premium utgaven. Kontrolleren som følger med Core er ikke trådløs. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 2.kan man se dvd-filmer på den? Og trenger man da en sånn fjernkontroll som på den gamle xboxen? 5410188[/snapback] 2. Du kan se dvd-film på den ja. Det følger med fjernkontroll i Premium pakke. Jeg tror også det er mulig med Core utgaven, bare at du da selvfølgelig må bruke kontrolleren. 5410242[/snapback] Kontrollen til 360 er jo trådløs så den funker jo som en slags fjærnkontroll 5410319[/snapback] Bare hvis du har Premium utgaven. Kontrolleren som følger med Core er ikke trådløs. 5410397[/snapback] ahh.. kjipt trodde det var trådløs på begge.. sorry Lenke til kommentar
covenent Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 takk for all hjelpen. nå blir de nokk 360 her i huset Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 2.kan man se dvd-filmer på den? Og trenger man da en sånn fjernkontroll som på den gamle xboxen? 5410188[/snapback] 2. Du kan se dvd-film på den ja. Det følger med fjernkontroll i Premium pakke. Jeg tror også det er mulig med Core utgaven, bare at du da selvfølgelig må bruke kontrolleren. 5410242[/snapback] Kontrollen til 360 er jo trådløs så den funker jo som en slags fjærnkontroll 5410319[/snapback] den fjernkontrollen følger bare med i en begrenset tid da så.. hurry! Lenke til kommentar
Snipper_nr1 Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Har betalt gold for en månede med kredittkort, vil den fortsette å trekke automatisk neste månede?? Skal ikke ha gold lenger nå, så prøver å finne noe info om dette men har ikke helt klart å finne info på xboxs nettsider. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja, det vil den. Gå enten inn på account management i 360 dashboard, eller logg på MyXbox på nettet. Der kan du redefinere og stoppe dine Live-abonnementer. Lenke til kommentar
trso Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 59 kr i mnd med mndsabbonement.. venter på en pakke med spill og ett år til ca prisen for ett år som de gjorde med Halo på xbox Lenke til kommentar
Snipper_nr1 Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Ja, det vil den.Gå enten inn på account management i 360 dashboard, eller logg på MyXbox på nettet. Der kan du redefinere og stoppe dine Live-abonnementer. 5444487[/snapback] Man må faktisk ringe inn..... makan til ræva usabilty skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå