Joachim_F Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Nettstedet Stalker World hevder at actionrollespillet S.T.A.L.K.E.R. er gått inn i den siste fasen av utviklingen. Les mer Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 De forteller at spillet nå er klart for betatesting og balansering. No har dei holdt på med dette ei god stund. Dei har tidlegare jobba med dei forskjellige delene av spelet kvar for seg, men no har dei satt alt saman for å gjere den siste grundige testingen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Hmm, i følge GamersHell er spillet allerde ferdig nå. Ellers sier de akkurat det samme som det som står om her i artikkelen. EDIT: Leif. Endret 9. januar 2006 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hmm, i følge GamersHell er spillet allerde ferdig nå. Ellers sier de akkurat det samme som det som står om her i artikkelen. EDIT: Leif. 5410434[/snapback] Sjekke den jeg fant : S.T.A.L.K.E.R. finished - briefly (hx) 06:41 PM EST - Jan,07 2006 - Post a comment / read (6) Several sites have written that S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl has gone gold, referencing the recent news by stalker-world.com.ua: We got some information that GSC had recently finished its work on Stalker. The final build has the whole storyline, 20 levels and all of the features. With other words final version. The only thing missing are the videos, they will be made by THQ with the balancing of the game. Along with it we expect the PR campaign to begin. This means that everything is in THQ hands and S.T.A.L.K.E.R should be released in 6-8 months. What the site tried to say, is that the game has reached beta stage. The release is still scheduled for "When It's Done", and as THQ has previously stated, this will not occur before Fall 2006. (thanks Oblivion-Lost.com) Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Gledlig om det stemmer da Nå har jeg ventet lenge på dette spillet Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 fantastiske nyheter!!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Gledlig om det stemmer da Nå har jeg ventet lenge på dette spillet 5411207[/snapback] Siden spillet kommer om 6-8 måneder må du nok vente litt lenge. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 rart at det tar enda 6 - 8 måneder til hvis det bare er litt bugfixiing og video produksjon igjen. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Kan jo ha noe med at de vil det skal være "perfekt" Det er et spill som har vært i utvikling svært svært lenge nå, og jeg begynner å bli lei, men hvis det er litt forsinkelse for at de skal klare å levere en utrolig/innovativ/god spillopplevelse, så lar jeg dem gjerne holde på litt til Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Gledelig, men kommer ikke til å kjøpe spillet før jeg har fått noen rapporter på om det er mye bugs. Brent meg kraftig på det før. Har ventet på spillet sikkert i tre år nå. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Håper dei gir seg god tida å ikkje slipper eit bugga spill som, ein ikkje orker å spille. Gleder meg sjukt til det kjem Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Dette spillet har jeg sett frem til ja. Har venta såpass lenge på det, 6 til 8 månders ekstra venting er ingen ting. Om det kan garantere et nært bugfritt spill og fine cut scenes så venter jeg med glede. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har nok vert en lang ventetid for oss alle, men for min del kan de gjerne bruke den tiden de trenger til fjerning av bugs/optimalisering, det er vi som vil få igjen for det til slutt likevel Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 rart at det tar enda 6 - 8 måneder til hvis det bare er litt bugfixiing og video produksjon igjen. 5411536[/snapback] For det første så kreves det meir ein "litt" bugfixing med eit så omfattande spel som stalker. For det andre så er det THQ som bestemmer når spelet kjem ut. GSC vil gjerne gi ut spelet tidlegare. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Endelig. Begynte å bli litt bekymra ettersom det er lenge siden det har kommet nytt fra den kanten. Så lenge spillet blir ferdig før eller siden er jeg fornøyd. Gleder meg som en unge til det kommer ut Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 rart at det tar enda 6 - 8 måneder til hvis det bare er litt bugfixiing og video produksjon igjen. 5411536[/snapback] For det første så kreves det meir ein "litt" bugfixing med eit så omfattande spel som stalker. For det andre så er det THQ som bestemmer når spelet kjem ut. GSC vil gjerne gi ut spelet tidlegare. 5414045[/snapback] ja men det er bare det at det er vel allerede ca ett år siden de sa at de måtte utsette det for å stabilisere det. og at de da trenger enda 6-8 mndr til virker mye men for all del, skjønner jo at det er mye jobb og at de vil at det skal være veldig bra. Lenke til kommentar
l_o_s_b Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 På tothegame.com står release datoen som 4.kvartal i 2006 så det er fortsatt lenge igjen Får berre håpe at det kjem it då og ikkje blir utsett enda ein gang.(Nokon som har høyrt noko om i det siste Duke Nukem Forever ) Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Tipper den betaen havner på forskjellige torrent sider om ikke så altfor lenge.. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Tipper den betaen havner på forskjellige torrent sider om ikke så altfor lenge.. 5431013[/snapback] Har erfaringer med at betanedlastning ikke bestandig er så lurt Oppdateringer og slikt kan være litt ustabilt og slikt OT: Men Gud det er morsomt å være betatester Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Fin måte å bruke noen kalde, våte høstdager på dette Gleder meg veldig. Har sett frem til dette lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg