Joachim_F Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ryktene om at Oblivion vil komme på flere DVD-plater er nå avkreftet. Les mer Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 hadde vel egentlig aldri regnet med noe annet. Det er ikke mange spillene som fyller opp mer en halv dvd per i dag. I hvertfall ikke til pc. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 hadde vel egentlig aldri regnet med noe annet. Det er ikke mange spillene som fyller opp mer en halv dvd per i dag. I hvertfall ikke til pc. 5410213[/snapback] 9.5 GB pakket data på 1 dvd plate må da være nok? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Det sies at omtrent halvparten av DVD'en består av tale-opptak (recorded dialogue), rundt 50 timer. EDIT: Trenger å øve litt mer på mattekunnskapene ja Endret 10. januar 2006 av andrvas Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Vanlig DVD er jo 4,7 GB, mens den som xbox 360 benyter seg av bruker DVD som rommer 8,5 GB. Mulig PC versjonen også bruker denne type DVD. Men uansett, dette spillet blir knall. Hadde trodd at Fable skulle bli som Oblivion, men der tok jeg feil gitt. Blir deilig med et skikkelig hack n' slash spill. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 øh...vanlige, skrivbare DVD'er er 4,7, dual layer er 8,5, akkurat likt kjøpefilmer...det er ikke akkurat spesifikt for xbox... PC'er har ingen problemer med å lese dual layer plater...skrivinga er det værre med, med mindre man har dual layer brenner. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det sies at omtrent halvparten av DVD'en består av tale-opptak (recorded dialogue), rundt 50 000 timer eller noe sånn. Så er bra at de får plass til hele spillet på én DVD Gleder meg noe helt vilt til dette spillet kommer ut 5410692[/snapback] Det er ikke noe som bare sies, det stemmer nok det. Over 50 timer med dialog av blant annet Patric Stewart, Sean Bean og Lynda Carter. Lenke til kommentar
slash Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Det sies at omtrent halvparten av DVD'en består av tale-opptak (recorded dialogue), rundt 50 000 minutter eller noe sånn. Så er bra at de får plass til hele spillet på én DVD . Gleder meg noe helt vilt til dette spillet kommer ut EDIT: 50k minutter ja, ikke timer 5410692[/snapback] femti tusen minutter? Du mener vel femti timer? over fifty hours of recorded dialogue. (tatt fra e3-filmen fra oblivion.) Lenke til kommentar
Juke Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg gleder meg som en unge. Må faktisk innrømme at dette spillet er den viktigste grunnen til at jeg valgte dobbelkjerneprosessor når jeg nylig oppgraderte PCen min, siden dette spillet skal dra god nytte av den slags prosessorer. Lenke til kommentar
SulkyIce Dude Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 øh...vanlige, skrivbare DVD'er er 4,7, dual layer er 8,5, akkurat likt kjøpefilmer...det er ikke akkurat spesifikt for xbox... PC'er har ingen problemer med å lese dual layer plater...skrivinga er det værre med, med mindre man har dual layer brenner. 5411310[/snapback] det var det jeg trodde jeg også, men etter at jeg hørte hva utviklerne av Test Drive unlimited til xbox 360 sa om spillet sitt så har jeg vært litt i tvil. De sa nemlig at hele øye hvor spillerne befinner seg på krever ca. 4 GB, og at de måtte bruke de resterende 4 GB til andre ting. Correct me if I am wrong. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 er jo lyd og tekstur som tar plass (og hd videoer) men masse polygoner og 10000 trær tar ikke plass annet enn teksturene de bruker (regner med at mange av trærene bruker samme tekstur de henter fra dvden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg