Gå til innhold

Oblivion kommer på én DVD (PC/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vanlig DVD er jo 4,7 GB, mens den som xbox 360 benyter seg av bruker DVD som rommer 8,5 GB. Mulig PC versjonen også bruker denne type DVD.

Men uansett, dette spillet blir knall. Hadde trodd at Fable skulle bli som Oblivion, men der tok jeg feil gitt. Blir deilig med et skikkelig hack n' slash spill. :D

Lenke til kommentar

øh...vanlige, skrivbare DVD'er er 4,7, dual layer er 8,5, akkurat likt kjøpefilmer...det er ikke akkurat spesifikt for xbox...

PC'er har ingen problemer med å lese dual layer plater...skrivinga er det værre med, med mindre man har dual layer brenner.

Lenke til kommentar
Det sies at omtrent halvparten av DVD'en består av tale-opptak (recorded dialogue), rundt 50 000 timer eller noe sånn. Så er bra at de får plass til hele spillet på én DVD :) Gleder meg noe helt vilt til dette spillet kommer ut  :dribble:

5410692[/snapback]

Det er ikke noe som bare sies, det stemmer nok det. Over 50 timer med dialog av blant annet Patric Stewart, Sean Bean og Lynda Carter.

Lenke til kommentar
Det sies at omtrent halvparten av DVD'en består av tale-opptak (recorded dialogue), rundt 50 000 minutter eller noe sånn. Så er bra at de får plass til hele spillet på én DVD :). Gleder meg noe helt vilt til dette spillet kommer ut  :dribble:

EDIT: 50k minutter ja, ikke timer  :blush:

5410692[/snapback]

femti tusen minutter?

Du mener vel femti timer? :p

over fifty hours of recorded dialogue.

(tatt fra e3-filmen fra oblivion.)

Lenke til kommentar
øh...vanlige, skrivbare DVD'er er 4,7, dual layer er 8,5, akkurat likt kjøpefilmer...det er ikke akkurat spesifikt for xbox...

PC'er har ingen problemer med å lese dual layer plater...skrivinga er det værre med, med mindre man har dual layer brenner.

5411310[/snapback]

det var det jeg trodde jeg også, men etter at jeg hørte hva utviklerne av Test Drive unlimited til xbox 360 sa om spillet sitt så har jeg vært litt i tvil.

De sa nemlig at hele øye hvor spillerne befinner seg på krever ca. 4 GB, og at de måtte bruke de resterende 4 GB til andre ting.

Correct me if I am wrong.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...