Gå til innhold

Hvilket kabinett til vannkjøling?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt vannkjøling, og kabinettet mitt passer dermed ikke lenger. Jeg trenger et nytt som har plass til et Waterchill CPU+NB+GPU sett, dvs radiator med 120mm vifte og dertil hørende tank og pumpe. Jeg har også en del harddisker, så det er en fordel med god plass.

Og så var det stilen da. Jeg vil ha stilrent, og ikke glorete.

Jeg har sett på disse to, men er i tvil mht hvilket jeg skal velge:

Lian Li PC6070B Scand

(Ytre sett liker jeg dette best, men er usikker på plassen pga at jeg vil ha vifte og radiator nede helt fremst, der det ser ut til at det er meningen harddiskene skal være. Det virker forøvrig som om dette kabinettet har bedre byggkvalitet enn Antec P180.)

Antec P180

(Ser ut til å ha bedre plass enn Lian Li'en, og har i tillegg et snasent lyftflyt-system.)

Og en ting til: Fordi jeg skal ha andre greier i tillegg, MÅ kabinettet være tilgjengelig fra Netshop.

Noen som har gode råd?

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du bør ikke kjøpe et fra netshop bare fordi du skal ha noe annet derfra, da kommer du til å angre.

5410138[/snapback]

Og hvor ellers har de BÅDE en Pantone Spyder2 og ett av de kabinettene jeg nevnte? Uansett har jeg alltid fått god behandling fra Netshop, og det verdsetter jeg mer enn noen få kroner spart. Netshops serviceinnstilling fortjener å bli støttet.

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Jeg har Lian Li kabinette der og det kan bli trangt om plassen.

Har selv vannkjøling og det funker fint eller litt arbeid.

Vis du ikke har mange disker (1-2) anbefaler jeg lian li kabinette da du kan sette diskene i 3'' brønnene.

Da har du stor nok plasss til en singel radiator!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...