xxx123xxx Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Lurte på om denne maskinen fra Packard Bell er et godt kjøp. Ble Litt imponert over at man kan få en maskin med widescreen og 1 G Ram til den prisen. Maskinen skal brukes til multimedia surfing og lett spilling. Har ingen erfaringer med Packard Bell, så jeg tar gjerne imot råd fra dere. Packard Bell Viss noen har noen andre forslag til maskin rundt 7-9000 tar jeg gjerne imot tips. Takk Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Denne pcen hadde ikke noe prosessor eller skjermkort, så jeg vil ikke anbefale deg og kjøpe denne. Sjekk ut denne Whitebox.no maskinen http://www.whitebox.no/default.asp?Action=...fy&nComputer=24 Dell har også gode tilbud, men Whitebox gir mest for pengene Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Du får mange maskiner til den prisen og liknende spesifikasjoner. Vurder også maskiner med mindre ram men oppgrader selv. Prisen for ram o.l er ofte alt for høy når du skal ha OEM. Selv oppgraderer jeg en WhiteBox med 1 GB til 1,25 for et par hundrelapper mer enn de skulle ha for å oppgradere fra 256 til 512MB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå