Den Polse Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg driver å prøver å skaffe meg den bulletproof, flameproof og explosionproof Cheetah, og jeg greier ikke å flippe over en av de tre cheetahene jeg racer mot. Jeg har prøvd med Banshee (for lett) og endel tunge biler men de fleste er for treige. Noen som har greid å flippe over en cheetah her? Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 emh. ta å custome made en trukk ellerno ;P nei faktisk ikke... BF injection er rask og tung nok tror jeg... Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 jeg har funnet ut en enkel måte å gjøre det på, den står på gta3 siden min. http://www.home.no/victork/gta3.html Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Sjekka siden din, skal prøve det ut nå. takker for all hjelp. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 sjekk siden iløpet av kvelden, da upper jeg bedre bilder isteden for de crappy ms paint greiene man ikke skjønner bæret av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå