Cubicle Dude Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Om du lurer på Bildekrig så klikk herTenkte jeg skulle starte en ny slags bilde krig! Bar at denne gangen skal neste person si navnet på bildet! Reglene er: 1: Bare i Norge 2: Den som har riktig svar får poste nytt bilde 3: Ta bildene fra kjente severdigheter i Norge! 4: Etterhvert som det blir "maaange" riktige svar hos hver enkelt så foreslår jeg at den som har riktig poster 1 i den første posten som er riktig 2 i neste du har riktig osv! (NB ikke egen poster bare for dette! Men sammen med forslaget osv) 5:Den som legger ut bildet vurderer riktig svar!! Er det fryktelig vanskelig så bør det komme hint. 6:Korriger om noen "tror" de har rett! De som da legger ut bildet får et minus poeng fra allerede tjente poeng! 7: takk til Marius E: Ikke lov å jukse med "Høyreklikk --> Copy Image Location" Det blir veldig kjedelig da! Dette skal /bør helst være et kunnskaps spill/man kan søke opp ulike bilder å sammenligne! 8: Rippo foreslår: Lagre bildet på disken din og laste opp på imageshack.us og linke derfra for å unngå juks! Dette første bildet er ikke langt fra mitt bosted: Ellers lager vi reglene etterhvert som spillet "fordyper seg" Ciao :!: Endret 10. januar 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Vikingskipet! (Bor selv i Ottestad, har utsikt til skipet fra vinduet! Hvor kan dette være? Edit, bilde må være med Edit 2: 1 Poeng! Endret 9. januar 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Svinesund! 1 poeng bor selv i Romedal! Husk å føre opp poeng!! Ciao 1 hint - Også kalt Nordens Paris (Ja i Norge) 2 hint - Nord Norge Yupp ! 1 Poeng til deg under her! Endret 9. januar 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Nidarosdomen! Hvor i Norge mon tro? Da har jeg to poeng! BTW: Trådstarter, lag regel om "Høyreklikk --> Copy Image Location" Mye lettere når man får opp originalsiden vil jeg tro. Poeng til X-tremeOverclocker! Endret 9. januar 2006 av Marius E Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Helgelandsbrua? Er det rett lurer jeg på hvor dette er: Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Er ikke det i Stord et sted? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Trekantsambandet. Marius E rocker med bildelinken. Endret 9. januar 2006 av LarsP Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Marius E rocker med bildelinken. 5410174[/snapback] Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ville ikke godkjent _på_ Stord uansett, siden det ligger like mye på Bømlo og i Sveio. Men trekantsambandet er rett. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 LarsP hadde vist rett! Legger inn svar for ham siden det tar tid! Ciao Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Oslo! Endret 9. januar 2006 av midnight_walker Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Borgund Stavkirke? Lærdal i Sogn Endret 9. januar 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Legger ut en ny en, jeg da. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Er det en kjent severdighet? Om vi skriver navnet på Severdigheten istedet for bynavnet så tror jeg vi kommer til å lære masse! Om så så tror jeg du kan legge ut noen hint nå!! Ciao Endret 9. januar 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Legger inn nytt bilde da det ikke ble lagt til noen hint på forrige bilde! Bildet er mere en opplevelse! Ciao Riktig! Fløibanen i Bergen! Endret 10. januar 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Kristiansten Festning i sør trøndelag? Den var vrien du! Fant bildet på en tysk side hehe måtte søke på norge+festning og så bilde søk på google! Om det er riktig så er mitt bidrag under! Ciao Endret 10. januar 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Den siste der er Kardemomme By i Kristiansand. Bildet i mitt forrige innlegg er Aass Bryggeri i Drammen. Ok, her er en til. Endret 10. januar 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå