nasir91 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Ja, jeg skulle prove soldner demoen om morgenen virket det fint. Men naa naar jeg kom hjem skulle jeg spille litt CoD2 saa kommer saann mange CoD2 skjermer og jeg blir redirecta til DirectXs sin FAQ. Saa gaar jeg paa Start - Run. Der skriver jeg dxdiag, der tester jeg min Directx 3d og den feila alle de 3 testene feila om at noe er feil eller noe. Naa tror jeg at jeg har problemer med min Directx3D og om hvordan jeg kan slette hele DirectX 9.0 og reinstallere eventuelt hvis det er noen annen losning. Tror at noen eller noe har odelagt noen av DirectX fila. Saa vaer saa snill, kan noen hjelpe meg med denne underlige aarsaken? Naa naar jeg skal starte opp WoW, saa faar jeg en feilmelding om 3D acceleration! Og om at Directx9 ikke er riktig installert + at mine drivere opp til dato. De er jo det! Hadde vaert greit om noen hadde posta noe, noen ideer? Vil helst reinstallere DirectX 9 men hvordan? Restarta pcen og alt gikk! Endret 9. januar 2006 av nasir91 Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 helt sikkert feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå