trondbue Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg lurer på om noen har et tastatur og anbefale til under 300 kr?? Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jepp! Microsoft Internet tastatur med en mus Har selv storebroren til det tastiset (Internet Pro, er bare noen fler hurtigknapper og USB hub), og det er et meget godt tastatur. Musa som følger med er ikke noe særlig, men til denne prisen har vel ikke det så mye å si. Et annet alternativ er denne: Logitech Internet Navigator Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Har sett på de to ja. Microsoft tastaturet kan jeg få for 230 kr på mpx uten musen. Jeg trenger ikke den musen siden jeg skal bestille en optisk uansett. Har også sett på et LOGITECH Office Internet Keyboard OEM på vsdata.no får 125 kr, men kan ikke finne drivere til dette på internett og vet ikke om det følger med. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Har sent mailer til en del av de butikkene som selger Logitech office internett tastatur men har ikke fått svar. Hva vil det si at det leveres OEM? Er dette bare at det ikke er noen eske med eller? Når det leverses bulk er det vel uten divere også. Er litt redd for å kjøpe dette siden jeg ikke vet noen plass der jeg finner drivere til dette. Jeg trenger vel drivere for at hurtigtastene skal virke? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 keytronic leverer jo bra tastatur. bra tyngde og bra å skrive med.... Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Hadde tenkt å ha et tastatur med hurtigtaster. Siden dette er en gammel maskin med den gammle tastaur tilkoblinga må jeg kjøpe en adapter på biltema men det burde vel gå fint? Fikk til svar fra en av butikkene at at tastaturene til logitech bruker universal drivere er dette riktig? Vil hurtigtastene fungere med det? Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 Hadde tenkt å ha et tastatur med hurtigtaster. Siden dette er en gammel maskin med den gammle tastaur tilkoblinga må jeg kjøpe en adapter på biltema men det burde vel gå fint? Fikk til svar fra en av butikkene at at tastaturene til logitech bruker universal drivere er dette riktig? Vil hurtigtastene fungere med det? Lenke til kommentar
LeD Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 00:16, ilpostino skrev:keytronic leverer jo bra tastatur. bra tyngde og bra å skrive med.... Jeg kan bekrefte at Keytronic-tastaturer tåler 1/2 liter "Fun Light Bringebær"... Det gamle tastaturet mitt (merke ukjent) døde etter samme mengde Coca Cola. Om det skyldes tilfeldigheter, kvalitet på tastatur eller at Fun Light er saften uten sukker, vites ikke. Men Keytronic anbefales. Hvis du ikke har tilgang til et lager med gode, gamle, skikkelige tastaturer uten Microsoft-knapper... LeD [ Denne Melding var redigert av: LeD på 2002-09-11 22:23 ] Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Legg litt mer penger i det ! Hvis du skal ha en optisk mus så kjøp heller "Logitec Dual Optical" mus/tastatuR" Til under 1000 lappen :smile: Mvh, Sargent Fire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå