dominus Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 kjøpte en 2 pc'er på en skjerm switch boks. denn efunka ei lita stund før en dag jeg skulle switche mellom to maskiner og det sa ett høyt PANG fra skjermen, og den døde. Når jeg skulle koble fra switchboksen fikk jeg meg ett skikkelig støt. skjermen var da tre dager gammel. verkstedet sa at skjermens billedrør hadde gått. det er ikke reklamasjonsgrunn på skjermen og leverandøren av switchboksen nekter all skyld.. kjipt Lenke til kommentar
gxi Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Dersom du har koblet det riktig og det er switchboksen som har ødelagt den, så er de som solgte switchboksen ansvarlig. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 det er ikke mulig å koble det feil. det som uroer meg er den grufulle spenningen jeg fikk i meg når jeg kom borti den lille switchen.. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 ja. når jeg switchet fra den ene til den andre maskinen kom det bare et smell og skjermen ble snøhvit ett lite øyeblikk for den døde. ifølge verkstedet til Sony skyltes dette ett unormalt høyt inngangssignal og flere komponenter i signal inn var toasted, eller stekt/svidd/grillet på norsk.. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvis Sony kan gi slike opplysninger er det helt klart at de som solgte switchboksen er ansvarlig for å erstatte skjermen. (og forøvrig switchboksen også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå