arokh Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Som emnet sier, noen som vet om en butikk i Oslo som selger en slik? Vil gjerne ta i bruk min nye hdtv... Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Datakjeden i Møllergata har den på lager. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Til xbox1 altså... Såvidt jeg kan se har de ikke den der. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Tror Spiderman butikkene har dem inne. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 mener da jeg kjøpte min på Spaceworld... Men klart: De ganger alltid pris med 3-4 da... Lenke til kommentar
roolf Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hadde samme problemet som deg og endte opp med å bestille fra www.digistore.no. Xbox High Definition AV Pack (Component) koster der kr 295. Regner forresten med at du har en chippet xbox slik at du kan velge NTSC. Ellers vil du ikke få noe høyere oppløsning. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Hadde samme problemet som deg og endte opp med å bestille fra www.digistore.no. Xbox High Definition AV Pack (Component) koster der kr 295. Regner forresten med at du har en chippet xbox slik at du kan velge NTSC. Ellers vil du ikke få noe høyere oppløsning. 5427949[/snapback] Har ingen chip, men Xecuter bios er flashet inn, har allerede satt den til NTSC. Skal funke det ikke sant? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja, bare husk å gå i original MS-Dash. (Umoddet oppstart) Der velger du settings og video, samt huker av for HD-oppløsningene 480p, 720p og 1080i. Lenke til kommentar
roolf Skrevet 17. januar 2006 Del Skrevet 17. januar 2006 Må bare legge til at jeg fikk min component kabel på lørdag. Forskjellen fra min tidligere Joytec scart kabel er enorm - også før jeg satte xboxen til NTSC og 720p. Nå er det som å se på en PC-monitor. For de som har en TV som støtter komponent in sier jeg bare: Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå